Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Public relations instytucji użyteczności publiczne

16-10-2014, 15:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.99 zł     
Użytkownik Sanarksiegarnia
numer aukcji: 4613345790
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 4   
Koniec: 16-10-2014 14:44:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2005
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@onet.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753








Stron: 218
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2005
Oprawa: Miękka



Public relations instytucji użyteczności publicznej

Hope Ewa (red.)

"Public relations instytucji użyteczności publicznej" to książka, która trafia w wyraźnie widoczne zapotrzebowanie. Z jednej strony bowiem, instytucje użyteczności publicznej coraz częściej sięgają po narzędzia i metody public relations, a z drugiej  odczuwają brak specjalistów, którzy dysponują doświadczeniem w tym bardzo specyficznym sektorze życia publicznego. Niewątpliwym walorem proponowanej publikacji jest właśnie odwołanie się do licznych przykładów konkretnych działań w zakresie PR w różnych typach instytucji, w tym takich, jak szkoła, szpital i straż miejska. Niektóre z tekstów mają niemal instruktażowy charakter (...), toteż publikacja ta może się okazać bardzo użyteczną pomocą zarówno dla kierownictwa takich instytucji, jak również dla ich pracowników odpowiedzialnych za kontakt z publicznością. (fragment recenzji wydawniczej)



Spis treści:

 
Wstęp ..........................................................................................1
Quo vadis, instytucjo użyteczności publicznej?
Bożena Dubicka, Ewa Hope
Część I. Public relations — charakterystyka narzędzi
Rozdział 1 ..................................................................................13
Firma społecznie odpowiedzialna szansą na przetrwanie
w turbulentnych czasach
Anna Adamus-Matuszyńska
Rozdział 2 ..................................................................................27
Działanie firmy za pomocą słów, czyli wpływ formy
komunikatów werbalnych na kształtowanie się wizerunku
przedsiębiorstwa
Elżbieta Bukowiec
Rozdział 3 ..................................................................................43
Internet w public relations — samopoczucie dobre,
rzeczywistość skrzeczy
Marek Wróbel, Marek Woźniak
Rozdział 4 ..................................................................................55
Nowoczesny monitoring mediów
Paweł Sanowski
Rozdział 5 ..................................................................................65
W jaki sposób firmy wykorzystują informacje
pochodzące z monitoringu mediów?
Sebastian Bykowski
Rozdział 6 ..................................................................................75
Lobbing jako narzędzie przedsiębiorcy.
Studium przypadku
Beata Tarczydło
Część II. Public relations instytucji użyteczności publicznej
Public relations instytucji edukacyjnych

Rozdział 7 ..................................................................................89
Public relations uczelni, czyli szewc bez butów chodzi
Ewa Hope
Rozdział 8 ..................................................................................99
Kreowanie wizerunku nauczyciela akademickiego
w procesie dydaktycznym
Bogumiła Barańska
Rozdział 9 ................................................................................109
Sponsoring w działalności niepublicznych szkół wyższych
sektora ekonomicznego — doniesienie wstępne
Iwona Mendryk
Rozdział 10 ..............................................................................117
Public relations w działalności szkoły
Elżbieta Walkiewicz
Public relations w służbie zdrowia
Rozdział 11 ..............................................................................135
Wprowadzanie działań public relations w instytucjach
służby zdrowia na przykładzie Instytutu „Pomnik
— Centrum Zdrowia Dziecka”
Ewelina Nazarko-Ludwiczak
Rozdział 12 ..............................................................................149
Czy szpitalom jest potrzebny wizerunek?
Public relations w ochronie zdrowia — szkice z teorii i praktyki
Rafał Staszewski, Maria Danuta Głowacka
Public relations instytucji zaufania publicznego
Rozdział 13 ..............................................................................183
Public relations telewizji publicznej na przykładzie
TVP 3 Oddział w Poznaniu
Piotr Andrzejewski
Rozdział 14 ..............................................................................197
Znaczenie kreowania wizerunku samorządu terytorialnego
Renata Maćkowska
Rozdział 15 ..............................................................................211
Rola mediów w działaniach PR instytucji użyteczności
publicznej na przykładzie Straży Miejskiej w Gdańsku
Mariusz Kowalik, Andrzej Piotrowski




© PanelReklamowy