Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PUBLIC RELATIONS Ewa Małgorzata Cenker ___________

21-10-2014, 14:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 20 zł     
Użytkownik pajarzy
numer aukcji: 4628123776
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 7   
Koniec: 21-10-2014 13:46:52

Dodatkowe informacje:
Opis niedostępny...
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

   

 

 

 

 



Po wygraniu aukcji, prosimy o maila
potwierdzającego zakup oraz 
sposób zapłaty.

 

W celu usprawnienia obsługi prosimy o kierowanie zapytań na podany poniżej adres.

 

Kontakt w sprawach aukcji Allegro: [zasłonięte]@o2.pl

 
mBank
31 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 689101


W tytule przelewu proszę wpisać 
jedynie swój NICK z Allegro. 
 

 

Wszystkie pozycje są solidnie pakowane w ochronne koperty bąbelkowe, co zapobiega zniszczeniom podczas transportu.
Wszystkie przesyłki wysyłam w ciągu 48h od wpłynięcia zapłaty na konto.


 

Tytuł Public relations
   
Autor Ewa Małgorzata Cenker
   
Wydawnictwo WSB Poznań
   
Rok wydania 2000
 
Ilość stron 246
   
Oprawa Miękka
   
Stan ogólny Bardzo dobry
   
Informacje dodatkowe Przetarta oprawa

 

 

 

Podręcznik przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami z otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od odpowiednich publikacji, przez sponsoring i działania lobbystyczne, po działalność wystawienniczą. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie środków językowych i zachowanie właściwych relacji z mass mediami, a także dbałość o tożsamość firmy. Czytelnik zyskuje świadomość, że znajomość zasad i metod tworzenia wizerunku przedsiębiorstwa to niezbędny element w walce o zachowanie konkurencyjności i zdobycie stabilnej pozycji na rynku. W dzisiejszych realiach nie wystarczy już przyciągać klientów szerokim asortymentem towarów czy doskonałą jakością. Często zawodzą też tradycyjne instrumenty marketingowe, ponieważ wymagania rynku są coraz większe. Dlatego żadna instytucja - od najmniejszej po międzynarodowe koncerny - nie może lekceważyć znaczenia dobrego wizerunku. Książka jest także przeznaczona dla wszystkich, którzy zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym.

 

 

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle panele allegro

 

 

 Pamiętaj, że dokonanie zakupu na mojej aukcji jest równoznaczne z akceptacją zasad opisanych na stronie O mnie.