Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PUBLIC RELATIONS: CONCEPTS, PRACTICE AND CRITIQUE

26-10-2014, 1:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 214.20 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643414216
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 01:25:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60924, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38734, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>98669, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29304, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94728, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>60924, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>38734, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>98669, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>29304, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>94728

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Public Relations: Concepts, Practice and Critique

PUBLIC RELATIONS: CONCEPTS, PRACTICE AND CRITIQUE

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Jacquie L'Etang
Language: English
Publisher: Sage Publications Ltd
Publication Date: 21 Nov 2007
Dimensions: 18.6 x 1.9 x 23.2 cm
Format: Paperback
Pages: 304
Condition: NEW
Product_ID: 141B9CA480

 

 

'...L'Etang reinvents the textbook genre in form and content while simultaneously investing it with elan and serious fun in a reflective and theoretically informed fashion. Extending beyond the usual bounds of insularity, this text is designed to encourage critical thought in students and improve practice in workplaces. A refreshing read that is consistently inventive enough to attain both aims' - Dr David McKie, Professor of Management Communication, Waikato Management School 'Jacquie L'Etang's Public Relations: Theories, Practices and Critiques at long last fills a void in the landscape of text books on public relations theory and practice. This book is of immense value for students embarking on a public relations programme of study at the undergraduate or postgraduate level...The book's core strength is that it develops critical thinking skills while exposing interdisciplinary approaches and providing a very solid foundation for lively debate and further study' - Julia Jahansoozi, Lancashire Business School, University of Central Lancashire This book introduces students to key concepts in public relations, using a wide range of interdisciplinary sources, as well as teaching students how to think critically about public relations.It is designed to help readers understand the paradigms which have shaped the discipline and the practice. The 12 chapters provide careful clear explanations of concepts and discuss competing definitions. Each chapter reviews a number of related themes from a variety of perspectives. Topics covered include: - Reputation - Risk - Impression management - Celebrity - Ethics - Persuasion and propaganda - Emotional and spiritual dimensions of management - Promotional culture and globalization The book helps students engage with big philosophical questions about the occupation and its concepts and to think about their own relationship with the occupation. It achieves this through student exercises at the beginning and end of chapters, 'critical reflections' questions and exercises, 'questions for discussion' and vignettes. Students are helped to widen their intellectual perspective on the subject of public relations through 'discipline boxes' which explain source domains, their origins and approaches and connections to public relations. This book works well on under- as well as postgraduate conversion courses.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 SHARE THIS

 STATISTICS FOR PEOPLE WHO HATE STATISTICS Salkind

 THE PUBLIC RELATIONS HANDBOOK Alison Theaker

 PLANNING AND MANAGING PUBLIC RELATIONS CAMPAIGNS

 CORPORATE FINANCIAL MANAGEMENT Glen Arnold

 PUBLIC RELATIONS Jacquie L'Etang, Magda Pieczka