Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Public relations a demokracja Teresa Święćkowska

15-10-2014, 18:59
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 24.20 zł     
Użytkownik ewa12_2010
numer aukcji: 4610920757
Miejscowość Chyliczki k/Piaseczna
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 4   
Koniec: 15-10-2014 19:04:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Public relations a demokracja

Święćkowska Teresa

 

 

Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego, 2008

Oprawa Miękka, 288

 

W książce Public relations a demokracja autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi środkami przekazu. Przedstawia wysiłki uporania się środowiska PR ze sprzecznościami o naturze etycznej. Na tle ogólnych tendencji rozwoju PR zarysowuje też główne kierunki rozwoju public relations i środków przekazu w Polsce. Wskazuje na zaakceptowanie i zaadoptowanie w polskiej praktyce metod marketingowej manipulacji.

 

Format: 14.5x20.5cm

 

z1