Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PUBLIC RELATIONS

12-07-2012, 18:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34 zł     
Użytkownik ksiegarniainter
numer aukcji: 2396012458
Miejscowość MAŁE GACNO
Wyświetleń: 23   
Koniec: 02-07-2012 14:19:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Aby dobrze sprzedać swój produkt, musimy pozyskać świat mediów. Nie wystarczy jednak umiejętne reagowanie na jego potrzeby i dobra autoprezentacja. Tajemnicą ofensywnego PR jest kreowanie opinii publicznej, prowokowanie dyskusji i tworzenie zapotrzebowania na naszą firmę. Autorzy książki, wskazując na wypróbowane na świecie techniki public relations, uczą nas, jak w tym celu wykorzystać Internet i inne media. Dzięki ich wskazówkom masz szansę stać się prawdziwym profesjonalistą w tej dziedzinie.

Autorzy omawiają reguły postępowania wobec przedstawicieli mediów. Wyjaśniają czym różni się PR od reklamy i marketingu, uwypuklając różnice w sposobie reagowania na reklamę i na publicity. Książka przesycona jest przemawiającymi do wyobraźni, konkretnymi przykładami, które pozwalają zrozumieć, dlaczego jeden sposób działania przynosi pozytywne rezultaty, a inne wysiłki idą na marne.

Wstęp
Cz. I. Dynamika publicznej prezentacji
1. Aby ludzie o nas mówili
2. Prasa

Cz. II. Sedno sprawy
3. Metody robienia szumu
4. Jak odpowiednio ująć temat
5. Przygotowanie do uderzenia
6. To twój wywiad!

Cz. III: Kreowanie wizerunku medialnego na wyższym poziomie
7: Jak zdobyć i utrzymać pozycję
8: Gdy robi się o tobie głośno
9: Internet
Posłowie: PR to ciężka praca
Dodatek: Narzędzia skutecznego PR-owca