Aby dobrze sprzedać swój produkt, musimy pozyskać świat mediów. Nie wystarczy jednak umiejętne reagowanie na jego potrzeby i dobra autoprezentacja. Tajemnicą ofensywnego PR jest kreowanie opinii publicznej, prowokowanie dyskusji i tworzenie zapotrzebowania na naszą firmę. Autorzy książki, wskazując na wypróbowane na świecie techniki public relations, uczą nas, jak w tym celu wykorzystać Internet i inne media. Dzięki ich wskazówkom masz szansę stać się prawdziwym profesjonalistą w tej dziedzinie.
Autorzy omawiają reguły postępowania wobec przedstawicieli mediów. Wyjaśniają czym różni się PR od reklamy i marketingu, uwypuklając różnice w sposobie reagowania na reklamę i na publicity. Książka przesycona jest przemawiającymi do wyobraźni, konkretnymi przykładami, które pozwalają zrozumieć, dlaczego jeden sposób działania przynosi pozytywne rezultaty, a inne wysiłki idą na marne.WstępCz. I. Dynamika publicznej prezentacji1. Aby ludzie o nas mówili2. PrasaCz. II. Sedno sprawy3. Metody robienia szumu4. Jak odpowiednio ująć temat5. Przygotowanie do uderzenia6. To twój wywiad!Cz. III: Kreowanie wizerunku medialnego na wyższym poziomie7: Jak zdobyć i utrzymać pozycję8: Gdy robi się o tobie głośno9: InternetPosłowie: PR to ciężka pracaDodatek: Narzędzia skutecznego PR-owca