Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PUBLIC HOUSE AND BEVERAGE MANAGEMENT Flynn

11-02-2015, 2:53
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 274.05 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985323740
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 1   
Koniec: 11-02-2015 03:01:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06467, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17348, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>35672, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34381, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33429, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06467, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17348, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>35672, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>34381, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>33429

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Public House and Beverage Management: key principles and issues

PUBLIC HOUSE AND BEVERAGE MANAGEMENT Flynn

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Michael Flynn, Caroline Ritchie, Andrew Roberts
Language: English
Publisher: A Butterworth-Heinemann Title
Publication Date: 14 Aug 2000
Dimensions: 1.3 x 18.6 x 24.2 cm
Format: Paperback
Pages: 224
Condition: NEW
Product_ID: A75A646780

 

 

'Public House & Beverage Management' provides students with a practical guide to the management aspects of the licensed trade industry.
'Public House & Beverage Management' introduces students to:
* Key players
* Variations in service offer
* Types of management arrangement (managed, leased, tenanted, franchise, freehouse)
* Customers and segments
* Labour markets and employees
* Key elements in the business units
* Retailing skills.
The combined experiences of the authors are reflected in the text, as between them they have a vast range of experience as: publican, hotelier, chef and sommelier. Enhanced by this is their teaching and research covering food service, cellar management, marketing and wines and spirit education.

Covers the management aspects of the licensed trade industry
Progresses from a simple definition through to the management of each function to conclude with the strategic view of both companies and the industry
Has a full set of pedagogic features including chapter summaries/objectives, real-life case studies, review and reflect questions and further reading and references

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 HOW TO RUN A SUCCESSFUL PUB Mark Elliott

 STARTING AND RUNNING A SUCCESSFUL GASTROPUB OR ...

 CELLARMANSHIP Patrick O'Neill

 FOOD AND BEVERAGE MANAGEMENT Cousins, Foskett

 SUCCESSFUL PUBS AND INNS SARGENT, LYLE