Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Pułapki small biznesu. 133 mity [nowa]

19-01-2012, 22:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32.40 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2002007143
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 15-01-2012 15:19:51
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę

Marek Jankowski

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-3075-2
  • liczba stron: 192
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: OnePress
  • seria: smallbuisiness
  • wymiary: 140 x 208 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-06
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej... upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij po rzetelną i praktyczną dawkę informacji.

    Schematy, według których działają osoby otwierające firmy, często są do siebie podobne. Tak samo jak pytania, które sobie zadają, i mity, w które wierzą. W tej książce prawdziwe odpowiedzi na realne pytania przedsiębiorców zostały zebrane w formie krótkich, konkretnych porad. Wykorzystaj je. Po co masz powielać te same błędy, które popełniło przed Tobą już wiele osób?

    Nie zakładaj firmy, opierając się na "dobrych radach" wszechwiedzących życzliwych. Skorzystaj z doświadczenia eksperta! Marek Jankowski to praktyk biznesowy oraz wydawca czasopisma branżowego. Były reporter radiowy, współpracował również z prasą i telewizją. Wspiera małe firmy - takie jak Twoja - w ich codziennej działalności. Przytoczone w tej książce sytuacje są z życia wzięte i mają oparcie w uznanych regułach, którym podlegają firmy działające w gospodarce wolnorynkowej.

    Dowiedz się:
    • Czy na genialnych pomysłach da się zarobić?
    • Na czym można zaoszczędzić, uruchamiając firmę?
    • Jak nie marnować pieniędzy na reklamę i efektywnie wykorzystać internet?
    • Kiedy kryzys może być szansą na rozwój?
    • Jak sprawić, aby klient polecał nas swoim znajomym?




    Marek Jankowski - przedsiębiorca, absolwent ekonomii i dziennikarz. Właściciel firmy Atomedia Consulting wydającej czasopismo dla przedsiębiorców "Branża Dziecięca", kierowane do firm oferujących zabawki i artykuły dziecięce. Doradca w zakresie marketingu i public relations. Jest założycielem i prowadzącym jednego z pierwszych w Polsce centrów edukacyjnych, które oferuje zajęcia i produkty wspomagające rozwój niemowląt i małych dzieci. W prosty sposób wyjaśnia najbardziej zawiłe tematy, ale niekiedy potrafi także skomplikować nawet te najprostsze.

    Wstęp. Dlaczego zakładając firmę, nie warto słuchać rad znajomych (5)
    Od pomysłu do planu biznesowego (9)
    Niezbędne przygotowania (47)
    Niech Cię zobaczą (79)
    Trudne początki (107)
    Z klientem za pan brat (151)
    Podziękowania (187)
    Bibliografia (189)

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.