Autor bestselleru Żyj zgodnie ze swoimi pragnieniami
CO ROBISZ ZE SWOIM CZASEM?
Odpowiedź na to pytanie może szokować. W zawodzie sprzedawcy
prawdopodobnie aż 75 procent czasu pracy idzie na marne. Tak, tak.
Siedemdziesiąt pięć procent!
Jeśli rozwiązania tego problemu szukasz w stosowaniu narzędzi
proponowanych przez systemy zarządzania czasem, również tracisz czas. Bo
czasem nie da się zarządzać. Jedyne, co można zrobić, to zarządzać tym,
co robimy z czasem. I tym, co o nim myślimy, bo od tego zależy sposób
naszego postępowania.
Jeśli jesteś gotów nadać swojej karierze sprzedawcy przyśpieszenia i wznieść życie na wyższy poziom, to Pułapki czasu są dla ciebie. Nie trać czasu!
------------------------------------------------------------------------
ToddDuncan przekonująco obrazuje „pułapki” prowadzące do marnowania
czasu i umniejszania produktywności. Radzi także, jak ich unikać i jak
zarządzać codziennymi zajęciami, aby zwiększać produktywność i lepiej
nad sobą panować. Fascynująca lektura!
Hyrum W. Smith, wiceprezes FranklinCovey
Pułapki czasu w bardzo sugestywny sposób pozakazują, że w
zawodzie handlowca można odnosić duże sukcesy bez zaharowywania się na
śmierć. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto ma już dość
zapracowania.
Laurie Beth Jones, autorka książek Jesus Chrystus Menedżer oraz Droga
Ta przekonująca, praktyczna książka pokazuje, jak wyznaczać cele,
dobierać priorytety i podwajać alb potrajać sprzedaż. Niemal z dnia na
dzień!
Brian Tracy, autor Zarządzania czasem i Million Dollar Habit
Nie marnuj ani sekundy czasu na czytanie tych rekomendacji! Otwórz
książkę i zacznij się uczyć, jak poszerzać działalność bez poświęcania
życia.
Gary Keller, autor The Millenium Real Estate Agent
Większość handlowców dręczy frustracja z powodu braku czasu na
zrobienie wszystkiego, co chcą, i tego, że muszą pogodzić się z takim
losem. Todd wie, w jaki sposób z każdego dnia wydobyć jak najwięcej.
Idąc za jego radami zawartymi w Pułapkach czasu, stajesz się człowiekiem mądrzejszym. Ta książka zmienia życie i karierę zawodową.
John Maxwell, autor 360-stopniowego lidera
Podstawową przyczyną, dla której handlowcy nie osiągają sukcesów,
jest przeznaczanie zbyt krótkiego czasu na sprzedawanie. Są zapracowani,
lecz mało produktywni. Pułapki czasu przedstawiają gotowe rozwiązanie. Poświęć czas na przeczytanie tej książki.
Mark Sanborn, autor The Fred Factor