POCZTA POLSKA
- USZKODZENIA W TRANSPORCIE TZW. WADY JAWNE-
przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera i w razie uszkodzeń powstałych w transporcie np. wgnieciony karton, przedarta folia zabezpieczająca itp. należy spisać z kurierem protokół uszkodzeń w chwili doręczenia. Tylko taki dokument stanowi podstawę do reklamacji uszkodzeń w transporcie. W przypadku wad niejawnych (karton bez śladów uszkodzeń, mimo tego produkt wewnątrz uszkodzony) protokół można spisać w ciągu 7 dni od doręczenia.
Protokół prosimy przesłać na adres e-mail: [zasłonięte]@onet.com.pl
Prosimy również o załączenie zdjęć i opis rozmiaru uszkodzeń.
- INFORMACJE OGÓLNE -
W przypadku zakupów wieloprzedmiotowych z kilku aukcji prosimy o kontakt w celu ustalenia rzeczywistych kosztów transportu.
Prosimy podać wybór koloru/rozmiaru/modelu.
W innym wypadku wysyłamy losowo.
Na życzenie wystawiamy faktury VAT, w pozostałych przypadkach paragon fiskalny.
REKLAMACJE prosimy składać na adres e-mail: [zasłonięte]@onet.com.pl
- ODSTĄPIENIE OD UMOWY -
Kupujący ma możliwość zwrotu w ciągu 14 dni w transakcjach KUP TERAZ.
Prosimy o zwrot wraz z dowodem zakupu i odstąpieniem od umowy - wymóg konieczny. Formularze dostępne na stronie O MNIE.
W przypadku zwrotu z tytułu odstąpienia od umowy koszt odesłania towaru ponosi kupujący. Sprzedający zwróci kupującemu koszt produktu wraz z kosztem wysyłki liczonym według najniższej jego oferty.
Kupujący ma prawo do obejrzenia produktu, jednak gdy produkt nie spełnia jego oczekiwań, kupujący nie może używać rzeczy. W takim przypadku kupujący poniesie koszty związane ze zmniejszeniem wartości produktu.
Więcej informacji na stronie O MNIE.
.