Opis: Autorzy tej książki są prekursorami i uznanymi autorytetami terapii procesualno-doświadczeniowej. Szczegółowo opisują różne zadania i techniki tej teoretycznej, wspieranej empirycznie terapii humanistycznej i zwracają uwagę na ogromne znaczenie relacji terapeutycznej. Dyskutują na temat teorii, wybranych przypadków, metod leczenia oraz badań w sposób, który powoduje, że ta złożona metoda terapeutyczna staje się zrozumiała dla wszystkich czytelników. Pokazują, w jaki sposób umiejętne i przemyślane wykorzystanie wskazanych technik może doprowadzić do osiągnięcia zmiany.Publikacja zawiera wiele użytecznych informacji, dzięki czemu przedstawia wielką praktyczną wartość dla terapeutów i studentów uczących się terapii procesualno-doświadczeniowej, jak również dla tych wszystkich, którzy zajmują się nauczaniem tej metody terapeutycznej.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Elliot Robert, Watson Jeanne C., Goldman Rhonda N.
- Podtytuł: Wprowadzenie do praktyki i szkolenia psychoterapeutów
- Język oryginału: angielski
- Tytuł oryginału: Learning Emotion-Therapy
- Tłumaczenie: Wieczorek Karina
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 22030
- Rok wydania: 2009
- Objętość: 398
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.61
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]07475
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]07475
- Wysokość: 20
- PKWiU: 58.11.1
|