Płatność
Wpłata na konto bankowe (przelew przedpłata)
Bank Ochrony Środowiska
841[zasłonięte]114421[zasłonięte]40704[zasłonięte]002
W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji oraz nick
Gotówka przy odbiorze osobistym
Wysyłka
Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym
Odbiór osobisty
ul. Lubartowska 56 w Lublinie
Kontakt z nami
ul. Lubartowska 56
20-094 Lublin
tel./fax: 81 [zasłonięte] 32
tel. kom.: 603 [zasłonięte] 381
pon.-pt.: 8.30-18.00
soboty: 10.00-14.00
Psychoterapia dzieci i młodzieży
Autor: (red.) Kazdin A.E., Weisz J.R.
Wydawca: WUJ
Wydanie, Rok wyd: I, 2006
Ilość stron: 532
Format: 17,0 x 24,0 cm
Oprawa: miękka
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]33204
Opis:
Książka "Psychoterapia dzieci i młodzieży" jest praktycznym przeglądem opartych na dowodach terapii dzieci i młodzieży z problemami społecznymi, emocjonalnymi i behawioralnymi. Autorzy opisują swoje osiągnięcia, rozwój poszczególnych koncepcji, ich podstawy teoretyczne i empiryczne oraz praktyczne uwarunkowania stosowania terapii. Omawiają szeroki zakres problemów klinicznych: od lęku, depresji młodzieńczej, ADHD, przez zachowania opozycyjne, zaburzenia zachowania, poważne problemy emocjonalne aż do zaburzeń odżywiania, autyzmu i innych.
Podręcznik "Psychoterapia dzieci i młodzieży" będzie przydatny zarówno dla psychologów zajmujących się dziećmi i młodzieżą, jak i dla psychiatrów i specjalistów z pokrewnych dziedzin (niezależnie od orientacji teoretycznej), badaczy i studentów. Stanie się niewątpliwie nieocenioną pomocą podczas zajęć z psychologii i psychoterapii.
Spis treści:
I. PODSTAWY BADAŃ NAD TERAPIĄ DZIECI I MŁODZIEŻY
1. Wprowadzenie. Kontekst i źródła opartych na dowodach metod psychoterapii dzieci i młodzieży
2. Zagadnienia i aspekty rozwojowe w badaniach i praktyce
3. Nowe obszary praktyki opartej na dowodach
4. Zagadnienia etyczne w badaniach nad terapią psychospołeczną dzieci i młodzieży
II. PROGRAMY BADAŃ
A. Zaburzenia i problemy zinternalizowane
1. Terapia lęku ukierunkowana na dziecko
2. Zaangażowanie rodziców w terapię dzieci z zaburzeniami lękowymi
3. Poznawczo-behawioralna terapia grupowa depresji młodzieńczej
4. Terapia poznawczo-behawioralna depresji młodzieńczej. Porównawcza skuteczność eksperymentalna, mediatory, moderatory i skuteczność rzeczywista
5. Psychoterapia interpersonalna dla depresyjnych adolescentów
6. Trening wzmocnienia pierwotnej i wtórnej kontroli u młodzieży z depresją. Zastosowanie modelu systematycznego wdrażania jako modelu rozwijania i testowania metod terapeutycznych
B. Zaburzenia i problemy eksternalizowane
1. Program treningu poznawczo-behawioralnego dla rodziców dzieci z zespołem nadpobudliwości ruchowej z zaburzeniami koncentracji uwagi
2. Terapia interakcji rodzic-dziecko dla dzieci z zachowaniami opozycyjnymi
3. Niewiarygodne Lata: Seria materiałów szkoleniowych dla rodziców, nauczycieli i dzieci. Wieloaspektowe ujęcie leczenia małych dzieci z problemami w zachowaniu
4. Trening rozwiązywania problemów i warsztaty umiejętności rodzicielskich w zaburzeniach zachowania
5. Trening kontroli gniewu dla agresywnej młodzieży
6. Zachowania antyspołeczne u dzieci i nastolatków: Oregoński Program Wielowymiarowej Terapii i Opieki Zastępczej (MTFC)
7. Terapia wielosystemowa poważnych problemów klinicznych
C. Inne zaburzenia i specjalne zastosowanie
1. Wczesna intensywna interwencja behawioralna w autyzmie
2. Empirycznie potwierdzone interwencje kluczowej reakcji dla dzieci autystycznych
3. Behawioralna terapia systemów rodzinnych dla nastolatków cierpiących na jadłowstręt psychiczny
4. Rozwój terapii zorientowanej na dowody otyłości dziecięcej
5. Terapia behawioralna moczenia nocnego
6. Krótka strategiczna terapia rodzinna dla młodzieży hiszpańskojęzycznej
7. Terapia narracyjna hiszpańskojęzycznych dzieci i nastolatków
III. WNIOSKI ORAZ PROGNOZY NA PRZYSZŁOŚĆ
Podsumowanie: Stan obecny i perspektywy terapii zorientowanych na dowody w odniesieniu do dzieci i adolescentów
Indeks osób
Indeks rzeczowy