Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Psychomanipulacje + Manipulacja + Gra w manipul.

28-06-2014, 12:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 84 zł     
Użytkownik PIM_pl
numer aukcji: 4286125472
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 9   
Koniec: 28-06-2014 12:19:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna:
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

p[zasłonięte]@tlen.pl

 
 

Można łączyć zamówienie z zakupami dokonanymi na koncie: piotr26047 

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 
 

Wpłata na konto

Pobranie:  w przypadku przesyłki pobraniowej prosimy o mailową dyspozycję do wysyłki za pobraniem. 

 
 

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

Priorytet - dopłata 1,50 zł

 
 

Psychomanipulacje
Jak je rozpoznawać i jak sobie z nimi radzić
Witkowski Tomasz
 Wydawnictwo: Moderator

ISBN: 978-83-[zasłonięte]207-6-9
 Format: 12.0x19.5cm
 Liczba stron: 296
 Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
 Wydanie: 2, 2006 r.

 Wywieranie wpływu na innych to rodzaj obsesji naszych czasów. Ukazuje się coraz więcej książek na temat manipulacji, socjotechniki, perswazji. Obsesją autora tej książki jest ukazanie mechanizmów psychologicznych, których poznanie i zrozumienie umożliwi nam skuteczną obronę przed manipulacją. Książka wręcz nasycona przykładami z życia codziennego, zachowań ludzi w pracy, polityki pomaga osiągnąć cel postawiony przez autora. W czasach, kiedy niemal wszyscy szkolą się w zakresie zwiększania swoich umiejętności oddziaływania na innych książka stanowi niezbędna szczepionkę, która pomoże nam zminimalizować ryzyko zostania ofiara manipulacji. Polecamy wszystkim, a menedżerom, negocjatorom, handlowcom, specjalistom od reklamy i PR, trenerom biznesu w szczególności.

 

Manipulacja
W polityce, w reklamie, w miłości
 Almeida Fabrice
 Wydawnictwo: GWP

ISBN: [zasłonięte]978-8389-308-4
 Tłumaczenie: Kalinowski Marian Leon
 Format: 14.5x20.5cm
 Liczba stron: 144
 Oprawa: Miękka
 Wydanie: 2, 2011 r.

 Przebiegłość to cecha tak stara jak gatunek ludzki, była potrzebna myśliwemu, wojownikowi, władcy. Współczesna jej odmiana - manipulacja - jest nadal w cenie. Z manipulacjami stykamy się dziś w bardzo wielu sytuacjach życia codziennego: przeżywając zawód miłosny, tracąc pieniądze, a także kiedy widzimy reklamę, która budzi wątpliwości.
W książce dokonano przeglądu różnych sposobów manipulacji oraz liczne przykłady jej stosowania dziś i w przeszłości. Omówiono pojęcia pokrewne takie jak: przemoc psychiczna, propaganda, podstęp, indoktrynacja.

 

 

Gra w manipulacje
Wywieranie wpływu na ludzi, dla uczciwych.
Beauvois Jean-Leon, Joule Robert-Vincent
 Wydawnictwo: GWP

ISBN: [zasłonięte]978-8389-304-6
 Tłumaczenie: Urscheler Elżbieta
 Format: 17.0x24.0cm
 Liczba stron: 224
 Oprawa: Miękka
 Wydanie: 2, 2010 r.

 Metody wywierania wpływu na ludzi budzą nie tylko zainteresowanie – niekiedy można odnieść wrażenie, że umiejętność manipulowania innymi należy do najbardziej pożądanych. Ale jak manipulować, a jednocześnie nie przekraczać granic przyzwoitości? Rozwiązanie tego dylematu kryje się w tej książce – klasyczne techniki wywierania wpływu, takie jak „stopa w drzwiach”, „drzwiami w twarz” czy „niska piłka” i wiele innych, zostały zilustrowane nowymi przykładami oraz anegdotami, które nie tylko bawią, lecz także uczą. Czytelniku, do dzieła! Ty też potrafisz wywierać wpływ, musisz się jedynie dowiedzieć, jak to robić skutecznie, a zarazem uczciwie.

okładka