Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PSYCHOLOGICZNE UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ EKONOMICZN.

01-07-2014, 0:24
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.20 zł     
Użytkownik jagodowapolanapl
numer aukcji: 4293576022
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 5   
Koniec: 01-07-2014 00:10:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książki jakich szukasz

Informacje o firmie

 ARKA 
Warszawa
Kontakt

e-mail: [zasłonięte]@arka-phw.pl

 

 

ARKA_K_G na platformie Allegro

Księgarnia internetowa Arka na platformie aukcyjnej Allegro proponuje  Państwu Książki w nadzwyczaj atrakcyjnych cenach. Oferta obejmuje wszelkie typy książek. 
Gwarantujemy szybką realizację transakcji oraz rzetelną i fachową obsługę
 Przedmiotem aukcji jest Książka
PSYCHOLOGICZNE UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ EKONOMICZNYCH. PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ, PIENIĄDZE, KONSUMPCJA
 

PSYCHOLOGICZNE UWARUNKOWANIA ZACHOWAŃ EKONOMICZN.

Autor: pod redakcją Maryli Goszczyńskiej i Małgorzaty Górnik-Durose
Wydawca: Difin
Rok wydania: 2010
Okładka: miękka
Wymiary: 155 x 230
Ilość stron: 282
ISBN:[zasłonięte]978-8341-287-0

Cena detaliczna: 50,00
Opis: W publikacji przedstawiono główne problemy współczesnej psychologii ekonomicznej dotyczące zachowań ludzi związanych z zarabianiem pieniędzy i umiejętnym, racjonalnym gospodarowaniem nimi, dzięki czemu możliwe staje się nabywanie dóbr i zaspokajanie różnorakich ludzkich potrzeb. Zarabianie i pomnażanie pieniędzy związane jest z przedsiębiorczością. Psychologiczny opis tego zjawiska, determinant i konsekwencji przedsiębiorczości to zagadnienie, które zajmuje ważne miejsce w prezentowanej publikacji.

Wiele uwagi zajmuje w niej także psychologiczna problematyka rozumienia istoty pieniądza, stosunku do pieniędzy i posługiwania się nimi. W prezentowanych artykułach analizowane są istotne aspekty postaw wobec pieniędzy i uwarunkowania pewnych form dysponowania pieniędzmi, takich jak ubezpieczanie się, inwestowanie oraz oszczędzanie lub zaciąganie kredytów.

Zamykające monografię artykuły skoncentrowane są na wybranych aspektach zachowań konsumenckich, które bezpośrednio odnoszą się do zaspokajania potrzeb poprzez wydawanie zarobionych pieniędzy w określony sposób.


Z recenzji profesora Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, dr. hab. Tomasza Zaleśkiewicza:

Zróżnicowanie tematyczne jest bez wątpienia dużą zaletą tej książki. Czytelnik może poznać różne sposoby badania zachowań ekonomicznych i zorientować się w tym, jakie problemy są obecnie podejmowane w polskiej psychologii ekonomicznej. Trzeba też podkreślić, że wszystkie relacjonowane badania były prowadzone w naszym kraju, co jest sporym walorem książki, gdyż pozwala zorientować się w specyfice zachowań polskiego konsumenta. Jestem przekonany, że praca ta spotka się z żywym zainteresowaniem teoretyków psychologii ekonomicznej i praktyków rynku; będzie też znakomitym źródłem wiedzy dla studentów psychologii, ekonomii i marketingu.

 

 
Realizacja zamówienia


Przelew = wylicytowana kwota + koszt przesyłki. 
Przy zakupie 2 lub więcej pozycji prosimy o kontakt celem ustalenia kosztów przesyłki
W tytule przelewu prosimy wpisać nr aukcji oraz login.
Transakcję realizujemy w ciągu 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Bezpieczeństwo

Książki wysyłamy w trwałej, ochronnej kopercie lub w kartonowym pudełku.
Forma przesyłki to list polecony lub paczka pocztowa.
Mniejsze książki możemy wysłać dodatkowo zabezpieczone za dopłatą 2 zł
Faktura vat wystawiana jest na życzenie klienta.
W razie jakichkolwiek problemów, mogą Państwo liczyć na pomoc naszego zespołu.
W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o kontakt.

 
[DANE_EU][KOD][/KOD][WYS]0[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]2[/WZN][/DANE_EU]