Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Psychologiczne mechanizmy reklamy [nowa]

07-03-2012, 23:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 35 zł      Aktualna cena: 35 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2103379353
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 24   
Koniec: 07-03-2012 10:27:08
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Psychologiczne mechanizmy reklamy
Dariusz Doliński

Psychologiczne mechanizmy reklamy
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8389-152-3
  • liczba stron: 320
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
  • Wymiary: 170 x 240 mm
  • Rok wydania: 2008
  • Opis

    Książka odwołuje się do wyników wielu najnowszych badań z zakresu psychologii, psychologii reklamy, marketingu i zachowań konsumenckich. Niezwykłą zaletą książki jest przystępne ukazanie skomplikowanych, często nieświadomych mechanizmów oddziaływania reklamy na człowieka. Adresowana jest do szerokiego kręgu odbiorców: psychologów, specjalistów w dziedzinie marketingu, przedstawicieli nauk humanistycznych i wszystkich osób zainteresowanych reklamą - zjawiskiem tak powszechnym w naszym codziennym życiu.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa