Opis: Przedstawiając czytelnikom różne konteksty badań i analiz psychologicznych internetu chcemy pokazać, że jest to zjawisko niejednorodne, a w związku z tym nie ma prostych i jednoznacznych odpowiedzi na pytanie o wpływ internetu na człowieka. Z psychologicznego punktu widzenia wpływ ten zależy bowiem od tego kto, w jakim celu i w jaki sposób z niego korzysta. Autorzy tekstów empirycznych zawartych w tej monografii podkreślają, że konsekwencji korzystania z internetu nie da się opisać w prosty sposób przez odwoływanie się do ilościowych i jakościowych zależności, ale że konieczne jest badanie tych zależności w określonych kontekstach. Z kolei autorzy tekstów teoretycznych przedstawiają złożoność zjawisk związanych z wirtualną aktywnością współczesnego człowieka, zaznaczając konieczność precyzyjnego ich definiowania.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Redakcja: Szmigielska Barbara
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 23301
- Wydanie: 1
- Rok wydania: 2009
- Objętość: 288
- Format: 15.5x23.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.44
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]50540
- Miejscowość: Kraków
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]50540
- Wysokość: 18
- PKWiU: 58.11.1
|