Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Psychologia zmiany postaw i wpływu społecznego

24-01-2012, 5:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 45 zł     
Użytkownik ksiegarnie
numer aukcji: 2002845678
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 13   
Koniec: 15-01-2012 22:45:52
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha





*
Psychologia zmiany postaw i wpływu społecznego
Philip G.Zimbardo, Michael R.Leippe


Philip Zimbardo wpadł na pomysł napisania książki o zasadach zmiany postawy pod koniec lat 1960. Przyszło mu to do głowy w trakcie seminarium, jakie prowadził na Columbia University, którego część polegała na obserwacji studentów wywierających na siebie nawzajem wpływ i ulegających mu. We współpracy z młodymi pracownikami naukowymi Lee Ross i Judy Rodin, skłaniających prof. Zimbardo do sformułowania koncepcji zmiany postawy i praktycznych jej aspektów, napisał "elementarz" poświęcony temu zagadnieniu. W rok później, na Stanford University, przekonał Ebbe'a Ebbesena, wówczas studenta psychologii, by podjął z nim współpracę w tym zakresie. Wynik tej współpracy, książka Influencing attitudes and Changing Behavior (Wpływanie na postawy i zmiana zachowań; 1970), zaczęła pełnić dla studentów rolę podstawowego wprowadzenia do badań nad perswazją, zmianą postaw i modyfikacją zachowań. W drugim wydaniu (1977) poszerzono zakres praktycznych zastosowań proponowanych w książce, korzystając ze specjalistycznej pomocy Christiny Maslach, która obecnie jest profesorem psychologii na University of California w Berkeley.

Michael Leippe dołączył do drużyny na początku 1988 roku z planem, który ostatecznie doprowadził do powstania tej książki. Uznał, że nadszedł czas by zaktualizować książkę i na nowo określić jej przedmiot, poprzez szersze ujęcie "nowego spojrzenia poznawczego" na postawy i wpływ społeczny, stanowiące dorobek jego współpracy z Tonym Greenwaldem na Ohio University. Ale kiedy Zimbardo i Leippe zabrali się do pracy, zaczęła powstawać nowa, lepsza książka. Psychologia zmiany postaw i wpływu społecznego zachowuje podstawową wartość poprzednich wersji, mianowicie uznanie, że procesy wpływu społecznego, perswazji i zmiany postaw mają nie tylko kluczowe znaczenie dla psychologii społecznej, ale także dla wielu interakcji, jakie przeżywamy na co dzień w "realnym świecie". Tak powstała książka oferująca Czytelnikom - studentom, żyjącym w skomplikowanym świecie lat 1990. - solidne podstawy empiryczne wiedzy na temat tego jak ludzie zmieniają się przez kontakt z innymi ludźmi i mediami, a także obszerną przydatność pragmatyczną tej wiedzy.

Rok wydania: 2004
Stron: 504
Oprawa: broszura
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
zs

Psychologia zmiany postaw i wpływu społecznego



Dodatkowe informacje




Centrum Taniej Książki & CD KRUK
(d. w Hali Koszyki)
ul. Świętokrzyska 31/33A
00-941 Warszawa

email: [zasłonięte]@onet.pl lub przez opcję
"zadaj pytanie sprzedającemu"
tel.: 0 22 [zasłonięte] 89, 603 [zasłonięte] 240, 603 [zasłonięte] 695
NIP: 521[zasłonięte]053-46

gg:12[zasłonięte]849

Godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek / 10-20
sobota 11-15




UWAGA ! Decydując się na zakup - proszę o zapoznanie się z informacjami
na stronie O mnie oraz Regulaminem.

Życzymy miłej licytacji na naszych aukcjach oraz zadowolenia z zakupionego towaru!

Zespół Firmy Księgarskiej KRUK