| * Psychologia zmiany postaw i wpływu społecznego Philip G.Zimbardo, Michael R.Leippe Philip Zimbardo wpadł na pomysł napisania książki o zasadach zmiany postawy pod koniec lat 1960. Przyszło mu to do głowy w trakcie seminarium, jakie prowadził na Columbia University, którego część polegała na obserwacji studentów wywierających na siebie nawzajem wpływ i ulegających mu. We współpracy z młodymi pracownikami naukowymi Lee Ross i Judy Rodin, skłaniających prof. Zimbardo do sformułowania koncepcji zmiany postawy i praktycznych jej aspektów, napisał "elementarz" poświęcony temu zagadnieniu. W rok później, na Stanford University, przekonał Ebbe'a Ebbesena, wówczas studenta psychologii, by podjął z nim współpracę w tym zakresie. Wynik tej współpracy, książka Influencing attitudes and Changing Behavior (Wpływanie na postawy i zmiana zachowań; 1970), zaczęła pełnić dla studentów rolę podstawowego wprowadzenia do badań nad perswazją, zmianą postaw i modyfikacją zachowań. W drugim wydaniu (1977) poszerzono zakres praktycznych zastosowań proponowanych w książce, korzystając ze specjalistycznej pomocy Christiny Maslach, która obecnie jest profesorem psychologii na University of California w Berkeley. Michael Leippe dołączył do drużyny na początku 1988 roku z planem, który ostatecznie doprowadził do powstania tej książki. Uznał, że nadszedł czas by zaktualizować książkę i na nowo określić jej przedmiot, poprzez szersze ujęcie "nowego spojrzenia poznawczego" na postawy i wpływ społeczny, stanowiące dorobek jego współpracy z Tonym Greenwaldem na Ohio University. Ale kiedy Zimbardo i Leippe zabrali się do pracy, zaczęła powstawać nowa, lepsza książka. Psychologia zmiany postaw i wpływu społecznego zachowuje podstawową wartość poprzednich wersji, mianowicie uznanie, że procesy wpływu społecznego, perswazji i zmiany postaw mają nie tylko kluczowe znaczenie dla psychologii społecznej, ale także dla wielu interakcji, jakie przeżywamy na co dzień w "realnym świecie". Tak powstała książka oferująca Czytelnikom - studentom, żyjącym w skomplikowanym świecie lat 1990. - solidne podstawy empiryczne wiedzy na temat tego jak ludzie zmieniają się przez kontakt z innymi ludźmi i mediami, a także obszerną przydatność pragmatyczną tej wiedzy. Rok wydania: 2004 Stron: 504 Oprawa: broszura Wydawnictwo: Zysk i S-ka
zs
Dodatkowe informacje
| Centrum Taniej Książki & CD KRUK (d. w Hali Koszyki) ul. Świętokrzyska 31/33A 00-941 Warszawa
email: [zasłonięte]@onet.pl lub przez opcję "zadaj pytanie sprzedającemu" tel.: 0 22 [zasłonięte] 89, 603 [zasłonięte] 240, 603 [zasłonięte] 695 NIP: 521[zasłonięte]053-46
gg:12[zasłonięte]849
Godziny otwarcia: poniedziałek - piątek / 10-20 sobota 11-15
|
UWAGA ! Decydując się na zakup - proszę o zapoznanie się z informacjami na stronie O mnie oraz Regulaminem. Życzymy miłej licytacji na naszych aukcjach oraz zadowolenia z zakupionego towaru! Zespół Firmy Księgarskiej KRUK | |