Psychologia zachowań konsumenckich - Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003.
Stan bardzo dobry, okładka z widocznymi śladami użycia, przybrudzona, poza tym bez zastrzeżeń. Książka nieczytana w całości, a wybiórczo, używana sporadycznie. Wyprzedaję zbiór lektur, które zalegają mi po studiach, a nie widzę dla nich zastosowania w najbliższej przyszłości.
Fragment info z okładki:
"Książka Psychologia zachowań konsumenckich prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy tych zachowań oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża również zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Osoba zawodowo zainteresowana zagadnieniem znajdzie w tej książce kompendium rzetelnej wiedzy na temat: - psychologicznych aspektów podejmowania decyzji - kształtowania konsumenckich postaw - tworzenia efektywnych strategii marketingowych - znaczenia znaku towarowego i siły jego oddziaływania - wykorzystania ceny jako zabiegu marketingowego - znaczenia procesu spostrzegania w reklamie. A każdy z nas znajdzie tu odpowiedź na wiele pytań nurtujących współczesnego człowieka uwikłanego w gmatwaninę codziennych konsumpcyjnych wyborów."
Zachęcam do odbioru osobistego na terenie Krakowa.
Zapraszam do zakupu i pozdrawiam serdecznie! Konrad NIESKONCZONY