Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PSYCHOLOGIA W POŁOŻNICTWIE I GINEKOLOGII _wys.0

13-02-2014, 12:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 46 zł     
Użytkownik ambulanslublin
numer aukcji: 3942632630
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 3   
Koniec: 13-02-2014 10:48:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Ambulans

1. Wpłata na konto bankowe
(przelew przedpłata)
Bank Millennium
881[zasłonięte]220200[zasłonięte]00038[zasłonięte]751

2. Wpłata do kasy
(przy odbiorze osobistym)


Wysyłka w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym

Paczka wysyłana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej

lub

firmy kurierskiej UPS


Lublin

ul. Lubartowska 75 A
tel. 601 [zasłonięte] 790


20-123 Lublin

ul. Lubartowska 75 A
e-mail: [zasłonięte]@ambulans.com.pl


Wszystkie artykuły będące przedmiotem sprzedaży na naszych aukcjach są nowe i pochodzą bezpośrednio od wydawnictwa lub producenta/importera.

Wyjątek stanowią książki antykwaryczne.

Informacja o ich stanie umieszczona jest w opisie aukcji.



 

PSYCHOLOGIA W POŁOŻNICTWIE I GINEKOLOGII


Makara-Studzińska Marta, Iwanowicz-Palus Grażyna

 

 

Wydawnictwo: PZWL
Wydanie: 1
Rok: 2009
Oprawa: miękka
Format: 16,5 x 23,5 cm
Stron: 312
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3648-0



OPIS KSIĄŻKI:

 

KSIĄŻKA NOWA POWYSTAWOWA - NIEUŻYWANA - DELIKATNE ZAGIĘCIE ROGU OKŁADKI

Kolejny tom z serii Biblioteka Położnej. W tym znajdziemy omówienie umiejętności psychologicznych niezbędnych w pracy położnej, m.in. funkcję komunikacji interpersonalnej, wymagane umiejętności asertywne i negocjacyjne, problematykę stresu w jej pracy. Przedstawiono również problemy, z którymi spotka się w kontakcie z pacjentkami:: emocje towarzyszące niepłodności i ciąży, zaburzenia okresu okołoporodowego, psychologiczne problemy macierzyństwa oraz stany emocjonalne w okresie okołomenopauzalnym.

 

 

SPIS TREŚCI:

 

      1. Komunikacja interpersonalna
      2. Asertywność i umiejętności negocjacyjne
      3. Stres w pracy położnej
      4. Zadania położnej w opiece nad kobietą i jej rodziną w różnych okresach życia
      5. Problemy psychologiczne w niepłodności
      6. Problemy psychologiczne okresu ciąży
      7. Rozpoznawanie i profilaktyka zaburzeń emocjonalnych okresu okołoporodowego
      8. Psychologiczne problemy okresu macierzyństwa
      9. Relacje położnej z matką i jej rodziną w sytuacji choroby przewlekłej, niepełnosprawności, choroby o złym rokowaniu lub śmierci dziecka
      10. Implikacje zdrowotne i emocjonalne okresu menopauzalnego u kobiet
      11. Relacje położnej z pacjentką i jej rodziną w sytuacji choroby nagłej, choroby przewlekłej i choroby o złym rokowaniu

                        ZOBACZ NASZE POZOSTAŁE AUKCJE:

                         


                        ___NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM______NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM____

                        FINALIZACJA TRANSAKCJI
                        1.
                        Nie wycofujemy ofert! Nie jesteś zdecydowany to nie licytuj!
                        2. Użytkownicy, którzy posiadają nieaktywowane konto lub mają mniej niż 3 pozytywne komentarze, proszeni są o e-mailowe potwierdzenie zakupu po jego dokonaniu.
                        3. Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem.
                        4. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt e-mailowy.
                        5. Wiadomości należy podpisywać nickiem z allegro
                        6. Udzielamy odpowiedzi na każdy e-mail. W przypadku braku odpowiedzi do 48 godzin prosimy o ponowny kontakt, gdyż najprawdopodobniej oznacza to, że wiadomość do nas nie dotarła.

                        PŁATNOŚĆ ZA PRZEDMIOT
                        1. Nie wysyłamy przedmiotów za pobraniem!
                        2. W tytule przelewu należy podać nick Allegro i nr aukcji!
                        3. Do wartości zakupionych przedmiotów należy doliczyć koszt wysyłki w wysokości podanej w aukcji.
                        4. W przypadku zakupu dwóch lub więcej licytowanych przedmiotów lub zakupów na kilku naszych aukcjach koszt przesyłki zależy od aukcji.
                        5. Na wpłatę oczekujemy 7 dni, po czym wysyłamy e-mailem wezwanie do dokonania wpłaty. Jeśli w ciągu kolejnych 5 dni nie odnotujemy wpłaty lub nie otrzymamy informacji, kiedy wpłata zostanie dokonana, wystawiamy negatywny komentarz i zwracamy się do Allegro o zwrot prowizji.
                        6. Istnieje możliwość płatności gotówkowej przy odbiorze osobistym (bez ponoszenia kosztów wysyłki).

                        WYSYŁKA PRZEDMIOTU
                        1. Jako dowód zakupu do każdej paczki dołączana jest faktura VAT.
                        2. Wszystkie przedmioty są pakowane z najwyższą starannością i właściwie zabezpieczone przed uszkodzeniem.
                        3. Zakupione przedmioty wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej przesyłką priorytetową.
                        4. Wysyłka przedmiotów dokonywana jest w dni robocze, maksymalnie do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie.
                        5. Zawsze informujemy emailem Kupującego o wysyłce przedmiotu.
                        6. Z chwilą nadania przesyłki odpowiedzialność za nią ponosi Poczta Polska.



                        7. Jeśli przesyłka nie dotrze do adresata, wówczas na jego prośbę wysyłamy e-mailem skan dowodu nadania, który umożliwi odnalezienie paczki w jego Urzędzie Pocztowym.
                        8. Reklamację możemy złożyć na Poczcie Polskiej najwcześniej po 14 dniach od daty nadania przesyłki. Procedura rozpatrywania reklamacji może trwać nawet do 30 dni. Po pozytywnym rozpatrzeniu następuje zwrot pieniędzy na konto Kupującego lub ponowna wysyłka przedmiotu (na nasz koszt).
                        9. Przesyłkę należy dokładnie sprawdzić przy odbiorze w obecności pracownika poczty.

                        REKLAMACJE I ZWROTY
                        1. Jeśli okaże się, że przesyłka jest zniszczona, wtedy Kupujący reklamuje paczkę we własnym zakresie w odpowiednim dla siebie Urzędzie Pocztowym.
                        2. Zgodnie z obowiązującym prawem (ustawa z 2 marca 2000 roku "o ochronie niektórych praw konsumentów") kupujący może zrezygnować z zakupionego przedmiotu w terminie do 10 dni od daty odebrania przesyłki.
                        3. Nie obieramy żadnych paczek, których zwrot nie został z nami wcześniej uzgodniony (drogą mailową).
                        4. W przypadku zwrotu, koszt dostawy do Kupującego i odesłania do nas nie podlega zwrotowi.
                        5. Przesyłki wysyłane za pobraniem pocztowym nie będą odbierane.
                        6. W sprawach gwarancji i rękojmi obowiązują przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. "o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. 141, poz. 1176).

                        KOMENTARZE
                        1. Jako Sprzedający wystawiamy komentarz po otrzymaniu komentarza od Kupującego.
                        2. Wystawiony komentarz stanowi dla nas informację o dostarczeniu przesyłki i stopniu satysfakcji z otrzymanego przedmiotu.
                        3. Jeśli przedmiot w jakiś sposób odbiega od oczekiwań, przed wystawieniem komentarza, prosimy o kontakt i opisanie powstałego w trakcie realizacji zamówienia problemu. Wszelkie problematyczne sytuacje jesteśmy w stanie rozwiązać. Zależy nam przede wszystkim na Państwa zadowoleniu.

                        zawsze szybko, miło, kompleksowo