Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Psychologia twórczości grupowej Jak moderować z

28-02-2012, 14:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 36.99 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029714288
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 7   
Koniec: 30-01-2012 10:03:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2006
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych


Stron: 242
Format: B5
Rok wydania: 2006
Oprawa: miękka


Psychologia twórczości grupowej Jak moderować zespoły twórcze i zadaniowe

Aneta Chybicka

Jest to książka praktyczna, przeznaczona dla osób, które same chcą rozwinąć umiejętności twórczego myślenia lub stawiają pierwsze kroki w roli trenerów i moderatorów warsztatów twórczego myślenia. Duży pożytek z publikacji odniosą trenerzy biznesu, kadra kierownicza różnych szczebli (książka opisuje m.in. techniki efektywnego prowadzenia spotkań grupowych i inspirowania członków zespołu do kreatywnych działań), pracownicy działów HR, studenci nauk społecznych, a także osoby pracujące w szkole.

Publikacja podzielona jest na cztery części tematyczne. Pierwsza część dotyczy twórczych teorii (m.in. psychologia twórczości, koncepcje badania twórczości). Kolejna część ma za zadanie wprowadzić Czytelnika w twórcze przygotowania (np. do rozwiązywania problemów, rozwijania pomysłów). W części trzeciej, która wprowadza w twórczą organizację, znajdziemy wiele praktycznych wskazówek dotyczących m.in. twórczości w praktyce, selekcji i rekrutacji twórczych osób, diagnozy otwartych umysłów, motywacji do kreatywnego myślenia, burzy mózgów, kompletnej niekompetencji, czy zastosowania technik mieszanych. Ostatni rozdział – twórcze szkolenie – opisuje skuteczność treningów twórczości oraz zawiera konspekt szkolenia z zakresu technik twórczego myślenia.

W obszernym aneksie Czytelnik znajdzie 35 slajdów dotyczących technik twórczego myślenia i rozwiązywania problemów.



Spis treści:

Wprowadzenie

Część pierwsza

Twórcze teorie

Rozdział pierwszy

Psychologia twórczości dawniej i dzisiaj

Rozdział drugi

Współczesne koncepcje i badania twórczości w praktyce

Część druga

Twórcze przygotowania

Rozdział pierwszy

Przygotowanie do rozwiązywania problemów

Rozdział drugi

O umiejętności rozwijania pomysłów

Część trzecia

Twórcza organizacja

Rozdział pierwszy

Twórczość w praktyce

Rozdział drugi

Od kandydatów oczekujemy kreatywności – selekcja i rekrutacja twórczych osób

Rozdział trzeci

Jak złapać liska, czyli o diagnozie otwartych umysłów

Rozdział czwarty

Uwarunkowania innowacyjności organizacyjnej – jak wzbudzić motywację do kreatywnego myślenia

Rozdział piąty

Burza mózgów

Rozdział szósty

635, czyli pomysłowy Dobromir na zebraniu

Rozdział siódmy

Synktetyka, czyli o kompletnej niekompetencji

Rozdział ósmy

Techniki mieszane

Rozdział dziewiąty

Ocena pomysłów

Część czwarta

Twórcze szkolenie

Rozdział pierwszy

Skuteczność treningów twórczości

Rozdział drugi

Konspekt szkolenia z zakresu technik twórczego myślenia

Bibliografia

Aneks

Techniki twórczego myślenia i rozwiązywania problemów (slajdy 1-35)



Psychologia twórczości grupowej Jak moderować z


otoPanel