Opis: Problem dyskalkulii doczekał się wielu opracowań teoretycznych i badawczych w literaturze światowej, natomiast w Polsce wzbudził zainteresowanie dopiero w latach dziewięćdziesiątych i nie doczekał się jeszcze zwartych wydawnictw. Monografia jest pracą zbiorową.Prezentuje główne trendy w literaturze psychologicznej dotyczące dyskalkulii rozwojowej oraz wyniki badań nad tym zjawiskiem przeprowadzonych w polskich szkołach.Książka jest skierowana zarówno do nauczycieli matematyki, jak również do wykładowców i studentów pedagogiki i psychologii oraz pedagogów szkolnych i psychologów z poradni pedagogiczno-psychologicznych. Powinna zainteresować również rodziców, których dzieci mają bardzo duże trudności w uczeniu się matematyki, spowodowane nie lenistwem, a specyficznymi zaburzeniami zdolności arytmetycznych, określanymi mianem dyskalkulii rozwojowej.
|
|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Autorzy: Oszwa Urszula
- Podtytuł: Doniesienia z badań
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 21984
- Wydanie: 1
- Rok wydania: 2008
- Objętość: 200
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.32
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]30883
- Miejscowość: Kraków
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]30883
- Wysokość: 11
- PKWiU: 58.11.1
|