Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PSYCHOLOGIA SPORTU DLA BYSTRZAKÓW - Leif H. Smith,

21-01-2015, 2:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 35.11 zł     
Użytkownik dvdmaxpl
numer aukcji: 4922473573
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 2   
Koniec: 21-01-2015 02:23:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

strona o mnieinne aukcjedodaj do ulubionych sprzedawców
art362925
Psychologia Sportu Dla Bystrzaków - Leif H. Smith,Todd M. Kays [KSIĄŻKA]
KSIĄŻKA
seria:
produktnalezydoseriiDlabystrzakówDla bystrzaków
autor:
Leif H. Smith, Todd M. Kays
rok wydania:
2014
Opis

Czy rzeczywiście możesz poprawić swoje osiągnięcia sportowe za pomocą metod oferowanych przez psychologię? Najwybitniejsi sportowcy i czołowe drużyny na całym świecie od dawna doceniają zalety treningu mentalnego, co wyraźnie przekłada się na ich wyniki. Tylko połowa sukcesu zależy bowiem od Twoich mięśni, reszta to odpowiednie nastawienie psychiczne. W tej książce znajdziesz wiele informacji, które pozwolą Ci efektywniej wykorzystać własne możliwości fizyczne. Poznasz praktyczne techniki i strategie, które będziesz mógł stosować podczas treningów. Dogoń rywali, zrównaj się z nimi, a potem zostaw ich daleko za sobą! Dr hab. Leif H. Smith jest prezesem firmy Personal Best Consulting, zajmującej się doradztwem w zakresie psychologii sportu i doskonalenia wyników. Dr Todd M. Kays jest prezesem firmy Athletic Mind Institute, świadczącej usługi doradcze w dziedzinie sportu i doskonalenia wyników.

dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
miękka
wymiary:
23.0 x 17.0 cm
ilość stron:
304
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]46884
ISBN:
978-83-[zasłonięte]-8847-0
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.