|
|
|
|
|
Po wygraniu aukcji, prosimy o maila
potwierdzającego zakup oraz
sposób zapłaty.
|
|
W celu usprawnienia obsługi prosimy o kierowanie zapytań na podany poniżej adres.
Kontakt w sprawach aukcji Allegro: [zasłonięte]@o2.pl
|
|
mBank 31 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 689101
W tytule przelewu proszę wpisać
jedynie swój NICK z Allegro.
|
|
Wszystkie pozycje są solidnie pakowane w ochronne koperty bąbelkowe, co zapobiega zniszczeniom podczas transportu. Wszystkie przesyłki wysyłam w ciągu 48h od wpłynięcia zapłaty na konto.
|
|
Tytuł |
Psychologia społeczna dla nauczycieli
|
|
|
Autor |
Stanisław Mika
|
|
|
Wydawnictwo |
WSiP Warszawa
|
|
|
Rok wydania |
1980 |
|
|
Ilość stron |
217
|
|
|
Oprawa |
Twarda
|
|
|
Stan ogólny |
Dobry |
|
|
Informacje dodatkowe |
Zabrudzona i przetarta oprawa, pożółkłe strony, pieczęcie biblioteczne
|
|
|
Zajmując się problematyką postaw, koncentrowałem się na czynnikach, które powodują ich modyfikację, jakże często ważną w wychowaniu. Szczególną uwagę zwróciłem na cechy nadawcy, w tej bowiem roli nauczyciel występuje w procesie kształtowania i zmian postaw W związku z tym sporo miejsca przeznaczyłem na przedstawienie tzw. wiarygodności nadawcy. Omówiłem także różne cechy przekazu wpływające na proces zmian postaw, takie jak: jednostronność czy dwustronność argumentacji, jej racjonalność, emocjonalność. Podkreślałem bardzo mocno, że na ostateczny wynik procesu zmian postaw wpływa interakcja cech wszystkich czynników będących elementami tego procesu, a więc cech nadawcy, przekazu, kanału, odbiorcy oraz szerszego tła społecznego. W części poświęconej problematyce małych grup społecznych starałem się opisać różnorodne ich cechy, takie jak: cel grupowy, normy grupowe, struktura grupy, wiążąc tę ostatnią z zagadnieniami kierowania. Ponadto usiłowałem pokazać dużą złożoność procesów zachodzących w grupach i ich związek z pracą nauczyciela wychowawcy deszcze raz chciałbym przypomnieć Czytelnikowi, że Jego własne oddziaływania są tylko jednym z czynników determinujących procesy społeczne występujące w relacjach z wychowankami i dlatego zawsze należy uwzględniać owe inne czynniki, wykorzystać je dla zwiększenia efektów oddziaływania.
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
|
|