Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Psychologia przekazu reklamowego, warto

24-01-2012, 5:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 37 zł     
Użytkownik MaSmyk
numer aukcji: 2051731790
Miejscowość Bielsko-Biała
Wyświetleń: 5   
Koniec: 16-01-2012 19:18:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2000
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wyjątkowa książka w tematyce marketingu. Autor w przystępny sposób przedstawia prawidłowości rządzące psychiką i wskazuje, w jaki sposób można je wykorzystać w reklamie tak, by jej cel został osiągnięty.

Rozdziały:
1. Marketing - reklama - psychologia

2. Reklama - psychologia negocjacji i przekonywania
3. Podbić umysł klienta
4. Między nadawcą a odbiorcą reklamy
5. Psychologia komunikatu reklamowego, czyli strategia podboju klienta
6. Psychologia w tworzeniu reklamy
7. Człowiek sterowany?


Polecam.

Autor: Mirosław Laszczak
Tytuł: Psychologia przekazu reklamowego. Dla twórców i odbiorców komunikatów reklamowych.
Wydawnictwo: Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, 2000
Stron: 192
Seria: Biblioteka Menedżera

Cena rynkowa: brak = unikat, nakład wyczerpany, książka niedostępna
 
Moja cena wyjściowa: tylko 37 zł.

Stan idealny.

Zachęcam do zaglądnięcia na inne moje aukcje książkowe. Obecnie wyprzedaję sporo unikalnych i ciekawych książek, poradników, albumów, słowników z takich dziedzin jak religia, biznes, własna firma, ekonomia, literatura piękna, literaturoznawstwo, języki obce.

W przypadku zakupu większej ilości książek - jedna stała, łączna opłata za wysyłkę 10 zł za wszystkie zamówione książki, bez względu na ich ilość i wielkość.