Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PSYCHOLOGIA POZNAWCZA W PRAKTYCE Falkowski

08-05-2014, 14:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 41.20 zł     
Użytkownik SowaRybnik
numer aukcji: 4194207053
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 3   
Koniec: 08-05-2014 14:27:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt

PHU ksiegarniasowa , Rybnik, ul.Sobieskiego 24
NIP: 639[zasłonięte]7957
e-mail: [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl
tel. kom. 695 [zasłonięte] 888
tel. 32 [zasłonięte] 85

Bezpłatne punkty odbioru

RYBNIK
ul. Sobieskiego 24 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

ŻORY
ul. ks. Klimka 3 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

RACIBÓRZ
ul. Długa 23 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

Tytuł: PSYCHOLOGIA POZNAWCZA W PRAKTYCE
Autor: Falkowski, Zaleśkiewicz
Wydawnictwo: PWN
Rok wydania: 2011
Ilość stron: 448
Oprawa: mk
Stan: nowa

Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomicznej, którzy są nie tylko teoretykami, ale wykorzystują wiedzę naukową w praktyce, zapoznają Czytelników z najnowszymi odkryciami dotyczącymi procesów umysłowych.. W poszczególnych rozdziałach koncentrują się na zagadnieniach związanych m.in. z podejmowaniem decyzji finansowych i marketingowych, tworzeniem skutecznych reklam, badaniem wizerunku marki, analizowaniem zachowań konsumentów. Książka stanowi cenne źródło wiedzy nie tylko dla studentów nauk społecznych ale również dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych, menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowania się człowieka w biznesie, polityce i ekonomii. Prezentowane analizy wskazują na to, że procesy poznawcze i motywacyjne mają charakter pragmatyczny, że są narzędziem rozwiązywania wielu problemów życiowych, wśród których niepoślednią rolę odgrywają problemy ekonomiczne. Książka będzie także bardzo użyteczna dla przedstawicieli świata biznesu – znajdą w niej wiele zaleceń wyprowadzonych z rzetelnej wiedzy naukowej. [...] Na koniec dwa słowa o stronie przeciwnej – o ludziach, którzy są przedmiotem oddziaływań złożonych i wyrafinowanych technik marketingowych i technik reklamy. Oni także na lekturze tej książki mogą wiele skorzystać: przekonują się, że są zwierzyną łowną, a myśliwi, którzy na nich polują mają do dyspozycji wyrafinowane pułapki. Znając je będą mogli bardziej racjonalnie zachowywać się we współczesnej rzeczywistości ekonomicznej. -->

PSYCHOLOGIA POZNAWCZA W PRAKTYCE Falkowski