Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Psychologia poznawcza w praktyce - [nowa]

11-01-2015, 7:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 45.76 zł     
Użytkownik Lideria.pl
numer aukcji: 4891464040
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 11-01-2015 07:46:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Tytuł

Psychologia poznawcza w praktyce

ilość stron: 448
oprawa: miękka
format: 168x238

data wydania: 2011
wydawca: Naukowe PWN

EAN: 978[zasłonięte]11[zasłonięte]01



Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomicznej, którzy są nie tylko teoretykami, ale wykorzystują wiedzę naukową w praktyce, zapoznają Czytelników z najnowszymi odkryciami dotyczącymi procesów umysłowych.. W poszczególnych rozdziałach koncentrują się na zagadnieniach związanych m.in. z podejmowaniem decyzji finansowych i marketingowych, tworzeniem skutecznych reklam, badaniem wizerunku marki, analizowaniem zachowań konsumentów.
Książka stanowi cenne źródło wiedzy nie tylko dla studentów nauk społecznych ale również dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych, menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowania się człowieka w biznesie, polityce i ekonomii.

Prezentowane analizy wskazują na to, że procesy poznawcze i motywacyjne mają charakter pragmatyczny, że są narzędziem rozwiązywania wielu problemów życiowych, wśród których niepoślednią rolę odgrywają problemy ekonomiczne. Książka będzie także bardzo użyteczna dla przedstawicieli świata biznesu ? znajdą w niej wiele zaleceń wyprowadzonych z rzetelnej wiedzy naukowej. [...] Na koniec dwa słowa o stronie przeciwnej ? o ludziach, którzy są przedmiotem oddziaływań złożonych i wyrafinowanych technik marketingowych i technik reklamy. Oni także na lekturze tej książki mogą wiele skorzystać: przekonują się, że są zwierzyną łowną, a myśliwi, którzy na nich polują mają do dyspozycji wyrafinowane pułapki. Znając je będą mogli bardziej racjonalnie zachowywać się we współczesnej rzeczywistości ekonomicznej.

Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Maruszewskiego

Jak nie płacić za dostawę?

  1. Przy zakupie dowolnej pozycji z kategorii: - Darmowa dostawa
  2. Do pozycji oznaczonych darmową wysyłką możesz dodać przedmioty z naszych pozostałych aukcji, a paczkę i tak wyślemy bezpłatnie!
0zł

Jak kupić przedmioty z kilku naszych aukcji i zapłacić tylko raz
za dostawę?

1. Dodaj wszystkie zakupione u nas PRZEDMIOTY do koszyka dodaj do koszyka
2. Przejdź do koszyka, zaznacz wybrane pozycje i kliknij przyciskKup teraz

Uwaga! Nie używaj przycisku "Kup Teraz" dla każdej aukcji osobno!
Wystarczy tylko raz potwierdzić zakup w koszyku.




Kontakt:

Dział Obsługi Klienta
(pon-pt. 09:00-17:00)


teletel.: +48 22[zasłonięte]695-45
mailmail: [zasłonięte]@lideria.pl

Dostawa:

pocztadpd
ruch

Odbiór osobisty
w Warszawie:

Punkt Odbioru
ul. Suwak 5
02-676 Warszawa

pon-pt 08.00-15.30

Po odbiór paczki zapraszamy
następnego dnia roboczego
po otrzymaniu maila, informującego
o zrealizowaniu zamówienia.

Odbiór osobisty możliwy, tylko dla zamówień opłaconych z góry.

Nie wysyłamy paczek za granicę!

Płatność:

VPrzy odbiorze
VPrzez payYou

Sprawdź, co jeszcze może Cię u nas zainteresować:

KomentarzePanelealle

Wszystkie aukcje

galeria zobacz takze