Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Psychologia poznawcza w praktyce [nowa]

11-03-2012, 13:47
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 51.10 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2114712958
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 8   
Koniec: 12-03-2012 11:16:50
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Psychologia poznawcza w praktyce. Ekonomia, biznes, polityka.



Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]11672
  • liczba stron: 448
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • wymiary: 168 x 238 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-11
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomicznej, którzy są nie tylko teoretykami, ale wykorzystują wiedzę naukową w praktyce, zapoznają Czytelników z najnowszymi odkryciami dotyczącymi procesów umysłowych.. W poszczególnych rozdziałach koncentrują się na zagadnieniach związanych m.in. z podejmowaniem decyzji finansowych i marketingowych, tworzeniem skutecznych reklam, badaniem wizerunku marki, analizowaniem zachowań konsumentów. Książka stanowi cenne źródło wiedzy nie tylko dla studentów nauk społecznych ale również dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych, menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowania się człowieka w biznesie, polityce i ekonomii.Prezentowane analizy wskazują na to, że procesy poznawcze i motywacyjne mają charakter pragmatyczny, że są narzędziem rozwiązywania wielu problemów życiowych, wśród których niepoślednią rolę odgrywają problemy ekonomiczne. Książka będzie także bardzo użyteczna dla przedstawicieli świata biznesu - znajdą w niej wiele zaleceń wyprowadzonych z rzetelnej wiedzy naukowej. [...] Na koniec dwa słowa o stronie przeciwnej - o ludziach, którzy są przedmiotem oddziaływań złożonych i wyrafinowanych technik marketingowych i technik reklamy. Oni także na lekturze tej książki mogą wiele skorzystać: przekonują się, że są zwierzyną łowną, a myśliwi, którzy na nich polują mają do dyspozycji wyrafinowane pułapki. Znając je będą mogli bardziej racjonalnie zachowywać się we współczesnej rzeczywistości ekonomicznej.Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Maruszewskiego


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.