Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Psychologia poznawcza Nęcka, Orzech + Falkowski

04-07-2014, 17:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 104 zł     
Użytkownik PIM_pl
numer aukcji: 4304136050
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 13   
Koniec: 04-07-2014 16:55:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 20

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna:
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

p[zasłonięte]@tlen.pl

 
 

Można łączyć zamówienie z zakupami dokonanymi na koncie: piotr26047 

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 
 

Wpłata na konto

Pobranie:  w przypadku przesyłki pobraniowej prosimy o mailową dyspozycję do wysyłki za pobraniem. 

 
 

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

Priorytet - dopłata 1,50 zł

 
 

Psychologia poznawcza + CD
Nęcka Edward, Orzechowski Jarosław, Szymura Błażej

wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN

Oprawa: Miękka
Format: 17.0x24.5cm
Ilość stron: 740
Wydanie: 1
Rok wydania: 2012
ISBN:[zasłonięte]978-83-14586-6

Opis książki Psychologia poznawcza + CD :
Nowoczesny podręcznik zarówno w sposobie ujęcia, jak też w obudowie dydaktycznej. Zapoznaje studentów z podstawowymi problemami, pojęciami i metodami psychologii procesów poznawczych. Omawia nie tylko "klasyczne" problemy psychologii poznawczej, ale także jej najnowsze koncepcje. Autorzy pokazują, że czynności pozornie proste i zrozumiałe (np. czytanie, rozpoznawanie twarzy ludzkiej lub koordynacja czynności jednoczesnych) są kontrolowane przez niezwykle złożony i wyrafinowany mechanizm poznawczy. Ukazują zastosowanie pojęć i metod psychologii poznawczej do analizy wielu zjawisk zwykle nie rozpatrywanych w tym kontekście, np. zjawisk społecznych lub zaburzeń psychicznych. WYDANIE Z PŁYTĄ CD!!! Dla studentów i wykładowców psychologii.

 

Psychologia poznawcza w praktyce
Ekonomia, biznes, polityka.
Redakcja: Falkowski Andrzej, Zaleśkiewicz Tomasz

 Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
 ISBN:[zasłonięte]978-83-16728-8
 Format: 16.8x23.8cm
 Ilość stron: 448
 Oprawa: Miękka
 Wydanie: 1, 2011 r.
Opis:
 Wiedza psychologiczna jest bardzo istotna zarówno dla skutecznego rozwijania biznesu, jak i dla kontrolowania zachowań wyborczych w polityce. Autorzy książki, najwybitniejsi polscy specjaliści z psychologii poznawczej, społecznej i ekonomicznej, którzy są nie tylko teoretykami, ale wykorzystują wiedzę naukową w praktyce, zapoznają Czytelników z najnowszymi odkryciami dotyczącymi procesów umysłowych.. W poszczególnych rozdziałach koncentrują się na zagadnieniach związanych m.in. z podejmowaniem decyzji finansowych i marketingowych, tworzeniem skutecznych reklam, badaniem wizerunku marki, analizowaniem zachowań konsumentów.
Książka stanowi cenne źródło wiedzy nie tylko dla studentów nauk społecznych ale również dla praktyków zarządzania, marketingu, reklamy, rynków finansowych, menedżerów zajmujących się strategiami kontroli zachowania się człowieka w biznesie, polityce i ekonomii.

Prezentowane analizy wskazują na to, że procesy poznawcze i motywacyjne mają charakter pragmatyczny, że są narzędziem rozwiązywania wielu problemów życiowych, wśród których niepoślednią rolę odgrywają problemy ekonomiczne. Książka będzie także bardzo użyteczna dla przedstawicieli świata biznesu – znajdą w niej wiele zaleceń wyprowadzonych z rzetelnej wiedzy naukowej. [...] Na koniec dwa słowa o stronie przeciwnej – o ludziach, którzy są przedmiotem oddziaływań złożonych i wyrafinowanych technik marketingowych i technik reklamy. Oni także na lekturze tej książki mogą wiele skorzystać: przekonują się, że są zwierzyną łowną, a myśliwi, którzy na nich polują mają do dyspozycji wyrafinowane pułapki. Znając je będą mogli bardziej racjonalnie zachowywać się we współczesnej rzeczywistości ekonomicznej.

Z recenzji prof. dr. hab. Tomasza Maruszewskiego

okładka