Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Psychologia motywacji w organizacji [nowa]

19-01-2012, 14:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 37.60 zł      Aktualna cena: 37.60 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 1998826824
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 10   
Koniec: 14-01-2012 01:00:37
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Psychologia motywacji w organizacji
Nieckarz Zdzisław

Psychologia motywacji w organizacji
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]64136
  • liczba stron: 192
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-04
  • Opis

    Termin motywacja jest terminem wieloznacznym, książka porządkuje definicje i wskazuje najważniejsze czynniki decydujące o tym, jak powinna być rozumiana, szczególnie w kontekście biznesowym. Najwięcej zagadnień poświęconych jest praktycznemu wykorzystaniu narzędzi motywacyjnych (finansowych i poza finansowych). Duży nacisk położony został na umiejętności menedżerów w zakresie wykorzystania potencjału pracowników: opisano najważniejsze kompetencje i umiejętności, które odpowiedzialne są za lepsze i pełniejsze wykorzystanie aktywności zawodowej pracownika. Temat ten wydaje się szczególnie atrakcyjny, zwłaszcza w kontekście potrzeby zwiększenia efektywności i wydajności pracowników. Mobilizacja personelu, jego chęci do podejmowania nowych i trudnych zadań wydaje się być jednym z ważniejszych czynników decydujących o przewadze biznesowej firmy.
    prof. dr hab. Mieczysław Ciosek:
    Interesująca i godna specjalnej uwagi książka dr. Zdzisława Nieckarza w istotny sposób uzupełnia stosunkowo ubogie polskie piśmiennictwo psychologiczne dotyczące problematyki motywowania uczestników organizacji. Nie trzeba przekonywać, że jest to zagadnienie o fundamentalnym znaczeniu nie tylko dla zrozumienia mechanizmów działań człowieka, ale i dla skutecznego rozporządzania zasobami ludzkimi instytucji - a więc ostatecznie stylu funkcjonowania organizacji. (...) pracę czyta się - mimo jej poważnego "ciężaru gatunkowego" - z łatwością i prawdziwą przyjemnością.

    Spis treści:
    Wstęp
    Bibliografia
    Rozdział 1. Wprowadzenie do teorii motywacji
    1.1. Ewolucja teorii zarządzania
    1.2. Pojęcie motywacji w kontekście psychologii organizacji i zarządzania
    1.3. Podsumowanie
    Bibliografia
    Rozdział 2. Proces motywowania a rola czynników zewnątrz- i wewnątrzorganizacyjnych
    2.1. Zewnętrzne otoczenie organizacji
    2.2. Wewnętrzne czynniki organizacyjne
    2.2.1. Strategia organizacji
    2.2.2. Struktura firmy
    2.2.3. Doskonalenie organizacji
    2.3. Podsumowanie
    Bibliografia
    Rozdział 3. Finansowe narzędzia motywowania pracowników
    3.1. Systemy wynagradzania jako podstawa procesu motywowania pracowników
    3.2. Funkcje wynagradzania
    3.3. Rodzaje systemów wynagradzania
    3.4. Projektowanie systemu wynagradzania
    3.5. Kształt systemu wynagrodzeń
    3.6. Tabele płac jako czynnik motywacyjny
    3.7. Podsumowanie rozdziału
    Bibliografia
    Rozdział 4. Systemowe narzędzia motywowania pracowników
    4.1. Twarde narzędzia motywowania pracowników
    4.1.1. System rekrutacji i selekcji
    4.1.2. System kontroli i okresowych ocen pracowniczych
    4.1.3. System rozwoju pracowników
    4.1.4. System wartościowania stanowisk pracy
    4.2. Miękkie narzędzia motywowania
    4.2.1. Kultura organizacyjna
    4.2.2. Klimat organizacyjny
    4.2.3. System komunikacji
    4.2.4. Zaangażowanie organizacyjne
    4.3. Podsumowanie
    Bibliografia
    Rozdział 5. Indywidualne narzędzia motywowania pracowników
    5.1. Umiejętności przywódcze
    5.2. Partycypacja i delegowanie zadań
    5.3. Zarządzanie stresem i rozwiązywanie konfliktów
    5.4. Efektywne wyznaczanie celów i ocena ich realizacji
    5.5. Eliminowanie rutynowego podejścia do pracy
    5.6. Budowanie kontraktu psychologicznego
    5.7. Podsumowanie
    Bibliografia
    Rozdział 6. Ocena organizacji poprzez pryzmat czynników motywacyjnych
    Bibliografia
    Podsumowanie. Dlaczego teorie nie działają w praktyce i jak sobie z tym radzić?
    Bibliografia
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa