Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Psychologia mediów Peter Winterhoff-Spurk

27-08-2014, 9:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 60 zł     
Użytkownik e_stanczyk_pl
numer aukcji: 4463616705
Miejscowość stalowa wola
Wyświetleń: 4   
Koniec: 27-08-2014 09:38:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2007
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Księgarnia Stańczyk w Stalowej Woli

DOSTAWA

Możliwe formy dostawy to:

  • dostawa kurierem
  • wysyłka Pocztą Polską
  • odbiór osobisty w Paczkomacie
Koszty dostawy podane są w nagłówku strony

 

 

Płatność

Akceptujemy wszystkie formy płatności dostępne na Allegro



Czas dostawy

Termin wysyłki wynosi 24-48 godzin (dni robocze pon.-pt.)



Opinie o nas

Koniecznie zobacz opinie o nas na naszym innym koncie: stanczyk_mir, który prowadzimy od 2006 roku!

Psychologia mediów

   

Autor: Peter Winterhoff-Spurk

Wydawnictwo: WAM


W jaki sposób mass media wpływają na ludzkie emocje?
Co wiadomo o poznawczym oddziaływaniu mediów?
Czy i jak mass media kształtują zachowania odbiorcy?
Współczesna psychologia w swojej niemal stuletniej historii często i na różne sposoby zajmowała się zagadnieniami mediów, i to zarówno pod względem dydaktycznym, jak i badawczym, co z czasem nabrało takich rozmiarów, że zaczęto mówić o "psychologii mediów" jako o osobnej dyscyplinie psychologicznej. Jej zadaniem jest możliwie kompletny opis i wyjaśnienie tych przeżyć i zachowań jednostek, na które mają wpływ media komunikacji indywidualnej i masowej, oraz analiza warunków powstawania i zmian tych zachowań i przeżyć.
Tej właśnie tematyce poświęcona jest niniejsza książka. Stanowi ona obszerne wprowadzenie - poparte wynikami licznych badań - w zagadnienia, teorie i osiągnięcia współczesnej psychologii mediów.