Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PSYCHOLOGIA KONSUMENTA Stasiuk

17-05-2014, 10:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 52.50 zł     
Użytkownik SowaRybnik
numer aukcji: 4249293074
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 1   
Koniec: 27-05-2014 09:57:49

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2014
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt

PHU ksiegarniasowa , Rybnik, ul.Sobieskiego 24
NIP: 639[zasłonięte]7957
e-mail: [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl
tel. kom. 695 [zasłonięte] 888
tel. 32 [zasłonięte] 85

Bezpłatne punkty odbioru

RYBNIK
ul. Sobieskiego 24 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

ŻORY
ul. ks. Klimka 3 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

RACIBÓRZ
ul. Długa 23 - [zasłonięte]@ksiegarniasowa.pl

Tytuł: PSYCHOLOGIA KONSUMENTA
Autor: Stasiuk, Maison
Wydawnictwo: PWN
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 460
Oprawa: tw
Stan: nowa

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: · klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), · analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, · perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych. -->

PSYCHOLOGIA KONSUMENTA Stasiuk