|
Gordon R. Foxall, Ronald E. Goldsmith
PSYCHOLOGIA KONSUMENTA DLA MENEDŻERA MARKETINGU
Warszawa 1998
wyd. I, ss. 286 il. cz.-b., format B5 oprawa miękka lakierowana stan bardzo dobry
Większość ludzi codziennie zajmuje się konsumpcją. Nasza tożsamość wiąże się z naszymi rolami nabywców i użytkowników dóbr i usług. A jednak, ilu z nas rozumie siły kierujące wszystkimi wyborami dokonywanymi przez konsumentów? W swej znakomitej książce Gordon Foxall i Roland Goldsmith pokazują, że psychologia może być ważnym instrumentem pozwalającym na zrozumienie zachowań konsumenta. Dowodzą oni, że tradycyjne kryteria segmentacji rynku nie zawsze są właściwe w świecie, który staje się coraz mniej stabilny i coraz bardziej złożony. Toteż należy ujawnić i zrozumieć siły motoryczne, leżące u podłoża procesu dokonywania wyborów przez konsumenta. Analiza teoretyczna pozostaje tu w ścisłym związku z praktycznymi potrzebami nowoczesnego menedżera marketingu, co w efekcie tworzy znakomita mieszankę teoretyczno-praktyczną. Książka stanowi świetny podręcznik dla osób badających zachowania konsumenta oraz studentów marketingu i psychologii.
• • • •
Zapraszam do licytacji.
Wyprzedaję moje zbiory. Książki przeczytane, których nigdy nie przeczytam oraz wielokrotne egzemplarze. Kolekcje (pocztówki i porcelanę), których się pozbywam. Ubrania, często nowe, których nie ubiorę.
|
|
|
|
|