Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PSYCHOLOGIA KONSUMENTA

11-03-2015, 23:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24.99 zł     
Użytkownik Taddeush
numer aukcji: 5139789096
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-03-2015 22:30:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 1998
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Gordon R. Foxall, Ronald E. Goldsmith

PSYCHOLOGIA KONSUMENTA DLA MENEDŻERA MARKETINGU

Warszawa 1998

wyd. I, ss. 286
il. cz.-b., format B5
oprawa miękka lakierowana
stan bardzo dobry

Większość ludzi codziennie zajmuje się konsumpcją. Nasza tożsamość wiąże się z naszymi rolami nabywców i użytkowników dóbr i usług. A jednak, ilu z nas rozumie siły kierujące wszystkimi wyborami dokonywanymi przez konsumentów?

W swej znakomitej książce Gordon Foxall i Roland Goldsmith pokazują, że psychologia może być ważnym instrumentem pozwalającym na zrozumienie zachowań konsumenta. Dowodzą oni, że tradycyjne kryteria segmentacji rynku nie zawsze są właściwe w świecie, który staje się coraz mniej stabilny i coraz bardziej złożony. Toteż należy ujawnić i zrozumieć siły motoryczne, leżące u podłoża procesu dokonywania wyborów przez konsumenta.

Analiza teoretyczna pozostaje tu w ścisłym związku z praktycznymi potrzebami nowoczesnego menedżera marketingu, co w efekcie tworzy znakomita mieszankę teoretyczno-praktyczną. Książka stanowi świetny podręcznik dla osób badających zachowania konsumenta oraz studentów marketingu i psychologii.


• • • •

Zapraszam do licytacji.

Wyprzedaję moje zbiory. Książki przeczytane, których nigdy nie przeczytam oraz wielokrotne egzemplarze. Kolekcje (pocztówki i porcelanę), których się pozbywam. Ubrania, często nowe, których nie ubiorę.
PSYCHOLOGIA KONSUMENTA