Informacje o firmie |
Bonusmedia
[zasłonięte]@bonusmedia.pl
Konto bankowe:
PKO BP 77 1020 [zasłonięte] 397400 5802 [zasłonięte] 012750
INFORMACJE O WYSYŁCE
TEL. (24)[zasłonięte]275 48
W GODZ. 9.00 - 17.00
Odbiór osobisty zamówień, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym!!! w godz: 9.00 - 20.00
tel. 0 509 [zasłonięte] 698
Bonusmedia ul. Nadwiślańska 5B/U2
wejście Bartnicza róg Ogińskiego
03-368 Warszawa | |
|
|
Opis przedmiotu |
Psychologia języka dziecka
Osiągnięcia nowe perspektywy
Barbara Bokus
Grace W. (red.) Shugar
Redakcja: Bokus Barbara, Shugar Grace
Tłumacze: Haman Ewa, Haman Maciej, Hernik Mikołaj i inni
GWP
Oprawa: Miękka
Format: 16.4x23.5cm
Ilość stron: 462
Wydanie: 1
Rok wydania: 2007
Ten zbiór tekstów reprezentatywnych dla obecnego stanu badań nad psycholingwistyką rozwojową jest nawiązaniem do wydanej w 1980 książki Badania nad rozwojem języka dziecka, pod redakcją Grace W. Shugar i Magdaleny Smoczyńskiej, oraz jej uaktualnieniem. Redaktorki niniejszej publikacji, dzięki niezwykle trafnemu doborowi tekstów, prezentują czytelnikowi różnorodne podejścia teoretyczne i badawcze, zapoznają go z najnowszymi dokonaniami, a przede wszystkim dostarczają mu rzetelnej wiedzy w omawianej dziedzinie. Praca jest adresowana do wszystkich badaczy języka, a przede wszystkim do studentów psychologii, pedagogiki, logopedii i filologii polskiej.
„Psychologia języka dziecka” wypełnia dotkliwą lukę na polskim rynku naukowej literatury psychologicznej - od ponad 20 lat nie ukazała się żadna praca na ten temat o tak dużej wartości poznawczej. Książka ma wartość dydaktyczną nie do przecenienia.
Z recenzji prof. Anny Brzezińskiej
Uważam tom za niezwykle potrzebny, mający szeroką grupę adresatów, tak wśród studentów różnych kierunków, jak i praktyków mających do czynienia z dziedziną rozwoju językowego człowieka i pomocą dzieciom z zaburzeniami rozwojowymi czy specyficznymi trudnościami w uczeniu się.
Z recenzji prof. Magdaleny Smoczyńskiej
Celem serii Teksty Źródłowe, w której ukazuje się niniejsza publikacja, jest stworzenie pomocy dydaktycznej w postaci zbiorów najważniejszych, przełomowych artykułów, które w swoim czasie wytyczyły nowe kierunki badań i nadal wywierają wpływ na myśl psychologiczną. Większość tekstów, które się w niej uk
|
|
|
|