Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PSYCHOLOGIA EKONOMICZNA - Tadeusz Tyszka

24-01-2012, 5:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 60 zł     
Użytkownik surbit
numer aukcji: 2045144597
Miejscowość Tarnobrzeg
Wyświetleń: 13   
Koniec: 15-01-2012 18:51:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2004
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PSYCHOLOGIA EKONOMICZNA - Tadeusz Tyszka

Książka nowa, wydana w 2004 roku przez wydawnictwo GWP
Ilość stron - 613

Książka stanowi systematyczny wykład całej psychologii ekonomicznej. W części pierwszej, ogólnej, znajdują się rozdziały poświęcone takim zagadnieniom, jak przedmiot psychologii ekonomicznej, racjonalność podmiotów ekonomicznych, percepcja działań ekonomicznych, oczekiwania ekonomiczne, własność i posiadanie, psychologia pieniądza, dobrostan ekonomiczny, altruizm i obdarowywanie, dylematy społeczne i socjalizacja ekonomiczna.

Rozdziały w części drugiej pokrywają się z najważniejszymi zagadnieniami z dziedziny psychologii ekonomicznej, głównie z zakresu makroekonomii: finanse, marketing, reklama, kupowanie, negocjowanie, uiszczanie podatków, oszczędzanie, ubezpieczanie się oraz hazard. Te zagadnienia zostały omówione w sposób pełniejszy niż tylko z perspektywy modeli ekonomicznych, ujęto w nich bowiem zmienne związane z czynnikiem ludzkim.

-- Spis treści --

Cz. I. Ogólna

1. Ekonomia i psychologia: przedmiot psychologii ekonomicznej
2. Problem racjonalności podmiotów ekonomicznych
3. Percepcja działań ekonomicznych
4. Oczekiwania ekonomiczne
5. Własność i posiadanie
6. Psychologia pieniądza
7. Dobrostan ekonomiczny i psychologiczny
8. Altruizm i obdarowywanie
9. Dylematy społeczne
10. Socjalizacja ekonomiczna dzieci i dorosłych

Cz. II. Szczegółowa

11. Przedsiębiorczość i ryzyko
12. Behawioralne finanse
13. Psychologiczne podstawy marketingu
14. Reklama i jej wpływ na zakupy
15. Kupowanie – decyzje konsumenckie
16. Negocjowanie
17. Płacenie podatków
18. Oszczędzanie
19. Ubezpieczanie się
20. Hazard
Słownik, bibliografia, indeksy