Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

psd Photoshop nr. 20

27-06-2012, 10:58
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik phualtkomp
numer aukcji: 2383455616
Miejscowość Kraków
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 13   
Koniec: 28-06-2012 17:35:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Język: polski
Dodatki: płyta CD,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Produkt nowy - nieużywany - zafoliowany - zawiera 2 płyty CD
Cena nominalna 29.80 zł - Cena na Allegro = 15 zł + koszt wysyłki


Spis treści
Photoshop reinkarnacja CS3, spostrzeżenia w dniu urodzin
Krzysztof Kopciowski
15 grudnia 2006 roku pojawiła się na stronach Adobe kolejna – już 10 – odsłona Photoshopa. Naszemu staremu przyjacielowi zmieniła się cyferka – CS3. W zakątkach najpopularniejszych serwisów internetowych pza free dla każdego posiadacza CS2 lub Creative Suit? Jak najbardziej. Korzystając z klucza aktywacyjnego wymienionych aplikacji możemy zdobyć kod, który pozwoli nam wykorzystać zasoby CS3 w nieograniczony sposób do czasu ukazania się finalnej wersji, pod koniec kwietnia 2007 roku. Jeśli nie posiadamy odpowiedniego klucza, musimy zadowolić się wersją dwudniową. Co w tym działaniu jest dziwnego? Właściwie niewiele. Jest to jeden z prostszych zabiegów marketingowych. Spróbujmy powrócić do CS2 po okresie kilkumiesięcznego użytkowania nowej wersji programu. Co ciekawsze, spróbujmy uruchomić pliki PSD, w których zapisane są przykładowo warstwy dopasowania, a których nie ma w CS2 i wszystko staje się jasne. Plik oczywiście się załaduje, ale nieznane modyfikacje zostaną usunięte.

Cutout - wszystko o wycinance
Krzysztof Kopciowski
Artystyczny filtr Wycinanka może zapewnić nam ciekawe efekty, jak i posłużyć jako inspiracja dla całej kompozycji i techniki wykonania. W przykładzie postaraliśmy się wykonać plakat w oparciu o technikę odcinania poszczególnych płaszczyzn kształtów; rezultat: spójność i asceza.

Ruiny szkoły. Słów kilka o matte paintingu
Michał Dziekan
Z pewnością wiemy, jak wyglądają ponure, opuszczone domostwa, spalone i zniszczone budynki, niezamieszkane przez ludzi ruiny. Oczami wyobraźni widzimy snujące się odrapanymi korytarzami zamglone kształty, przenikające wśród walących się ścian widma. Każdy jest w stanie zobaczyć w myślach taki obraz, ale nie każdy może wiedzieć, jak przedstawić go na papierze. W poniższym tutorialu postaramy się, zmienić zupełnie zwykłe zdjęcie starej szkoły w mroczną ilustrację. Wymaga to oczywiście dużego zaangażowania, asertywności i długich praktyk, jednak postaram się przybliżyć metody, jakich używamy, aby odremontowany pałacyk stał się koszmarnym, nawiedzonym domem, rodem z gier typu Silent Hill czy Resident Evil. Dodatkowo możemy poznać kilka przydatnych trików dotyczących fotomontażu i kompozycji.

W cyfrowej ciemni - nowy Adobe Photoshop Lightroom 1.0
Krzysztof Kopciowski
Adobe Photoshop Lightroom 1.0 ujrzało światło dzienne. Z miejsca ruszała kampania. Na stronach Adobe zaprezentowano kawał solidnej promocji. Martin Evening, Matt Kloskowski z NAPP przygotowali mini wideo tutoriale. Fotografowie Doug Menuez, Sarah Silver, Sye Williams opowiadają o swojej pracy, w domyśle z Lightroomem. Prezentowane są ich sylwetki i zdjęcia. Menuez przedstawia swoje zainteresowania problematyką społeczną, Silver opowiada o swojej przygodzie z baletem i tym, w jaki sposób wykorzystuje swoją wiedzę do fotografowania tańca, Williams skupia się na dokumentalnej stronie twórczości. W materiałach promocyjnych przewinie się również nazwisko Katrin Eismann i kilku innych znaczących postaci ze świata obrazów cyfrowych

Znaki zodiaku - Ryby, ćwiczenie z warstwami i maskami
Tomasz Sarna
Artykułem tym chciałbym zapoczątkować omówienie proscesu powstawania całej serii grafik, z których docelowo można będzie złożyć kalendarz ze znakami zodiaku. Postaram się pokazać, że bardzo łatwo można, z pozornie różnych zdjęć, stworzyć grafikę, która w żaden sposób nie odpowiada materiałom, z których powstała. Do wykonania poszczególnych grafik wykorzystam zdjęcia, które już mam w swoim archiwum oraz takie, które powstaną specjalnie dla danego materiału. Obecnie dostęp do fotografii cyfrowej jest tak powszechny, że tworzenie tego rodzaju grafik jest łatwe i jak zawsze, to nie narzędzia, ale warsztat tworzącego daje szerokie pole możliwości; jedynie wyobraźnia może ograniczać. A tego, by nie była nigdy dla was jakąkolwiek barierą, życzę z całego serca.
Darmowy PDF

Podwodny świat - kolaż ze zdjęć
Zuzanna Patocka
Tutorial ten pokaże, jak zwykłej fotografiie dziewczyny zmienić w efektowny portret pełen barwnych podwodnych motyli. Wykorzystano do tego kilka zdjęć, które po odpowiednich przeróbkach ukazały osobliwy, wieloelementowy obraz. Pracę wykonano na konkurs Photoshop Crestock Contest. Użyte w niej zdjęcia pochodzą z Crestock’u (www.crestock.com)

Z naturą na bakier czyli rzecz o anty-retuszu
Krzysztof Kopciowski
Przyzwyczajeni jesteśmy myśleć o Photoshopie w kontekście korekty i retuszu. Dążymy do upiększenia nas samych, jak i otaczającej nas rzeczywistości, zapominając o drugiej stronie lustra. Dlaczego by nie odwrócić utartych schematów? Zniszczyć, od-piększyć wreszcie, dokonać korekty w drugą stronę? Taki sposób myślenia, jak i zastosowania Photoshopa prezentuje poniższy tutorial.

Face on the rocks z zastosowaniem
Marcin Kowalczyk
Kto z nas nie próbował postarzać swoich zdjęć? Tym razem zrobimy to w nieco inny sposób. Z tutoriala dowiemy się, jak stworzyć iluzoryczną grafikę w klimacie Zdzisława Beksińskiego. Dowiemy się także, jakie efekty dają tryby mieszania warstw, oraz jak bardzo pomocne jest używanie masek.

Cross processing tradycyjny efekt w Photoshopie
Damian Sepczuk
Cross processing to technika polegająca na wywoływaniu filmów lub slajdów w zamienionych (ang. crossed) chemikaliach. W tradycyjnej wersji kolorowe negatywy wywoływano w chemii przeznaczonej dla slajdów (proces E-6), a slajdy w chemii dla negatywów (proces C-41). Znane są również metody, które czynią użytek z wywoływaczy dla filmów czarno-białych. Dzięki tej zamianie, można uzyskać charakterystyczne przesunięcia kolorów oraz zwiększony kontrast.

Co w tRAWie piszczy część II
Andrzej Petelski
Po długim teoretycznym wstępie czas przejść do praktyki. Tym razem zajmiemy się popRAWianiem fotografii.

Zastępowanie koloru na zdjęciu
Artur Adamski
Potrzeba zamiany wyszczególnionego koloru na inny, często skrajnie odmienny, to częste zjawisko w dobie cyfrowej obróbki obrazu. Wyodrębnienie określonego obszaru, zmiana jego barwy i nasycenia to jedno z podstawowych zadań graficznych. Zachęcam do poznania dostępnych w programie Photoshop podstawowych i bardzo efektywnych technik, umożliwiających wykonanie takiego zadania.Zadanie jakie zamierzamy zrealizować w naszym ćwiczeniu to wiarygodne dopasowanie koloru stroju jednej pary – konia i jeźdźca tak, aby powstało wrażenie przystępowania rycerzy do walki pod wspólnymi barwami – zieleni.

Przyjmowanie materiałów do publikacji
Artur Adamski
Podejmując się jakiegokolwiek opracowania graficznego musimy szybko i wnikliwie zanalizować udostępniony nam materiał. Sklasyfikowanie rodzaju i jakości obrazów do skanowania, sprawdzenie rozmiarów i rozdzielczości plików bitmap, informacje o rodzaju docelowych mediów publikacji pozwolą nam efektywne przeprowadzić rozmowę z klientem. Udzielenie klientowi rzeczowych instrukcji, w jaki sposób może przygotować materiał we własnym zakresie, pomoże nam we właściwej wycenie pracy oraz ułatwi współpracę, pozwalając uniknąć nieporozumień.

Interaktywne WWW Expression Studio
Artur Żarski
Tworząc interaktywne strony WWW często zastanawiamy się nad wyborem odpowiedniej technologii, dzięki której nasza praca będzie przyciągać uwagę i będzie przyjemna dla użytkowników. Dodatkowym czynnikiem jest zwykle czas pracy nad projektem oraz poziom komplikacji narzędzi. Kolejnym istotnym czynnikiem jest sposób pracy nad danym projektem, czyli współpraca projektanta graficznego z programistą. Czy są jeszcze jakieś istotne elementy, które mogą pomóc podczas tworzenia tego typu rozwiązań? Może współdziałanie wielu narzędzi i sposób wymiany danych pomiędzy nimi? A może jeden wspólny format zapisu danych w taki sposób, aby aplikacje mogły bez przeszkód wymieniać dane?

2 CD w magazynie

CD 1 kurs multimedialny: "Adobe CS3" CD 2 Pliki źródłowe i filmy instruktażowe do tutoriali oraz zdjęcia Royalty Free

CD / DVD
CD 1 kurs multimedialny: "Adobe CS3" CD 2 Pliki źródłowe i filmy instruktażowe do tutoriali oraz zdjęcia Royalty Free


psd Photoshop nr. 20
Zobacz inne moje aukcje (phualtkomp):