Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

.psd PHOTOSHOP magazyn 4/2006 nowy (2 płyty CD)

04-06-2012, 1:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 6 zł     
Użytkownik NaTa_Wawa
numer aukcji: 2348939739
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 22-05-2012 14:57:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Częstotliwość: miesięcznik
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
Dodatki: płyta CD,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

.psd Photoshop nr 4/2006


Anielska grafika

W poniższym materiale zaprezentujemy przemianę zdjęcia w anielską grafikę. Głównym zastosowaniem będzie stworzenie skrzydeł, nadając postaci anielski wygląd. Tworzenie skrzydeł nie jest skomplikowaną pracą, jeżeli posiada się zdolności malarskie. W innym wypadku pozostaje użycie fragmentów innych zdjęć np. ptaków. W naszym przypadku jako plik wyjściowy przygotowałem fragment skrzydła, który uzupełnimy fragmentem skrzydła ptaka. Zanim jednak to uczynimy w początkowym procesie edycyjnym przygotujemy zdjęcia bazowe, jakim jest postać dziewczynki, aby w dalszym etapie wykonać monotonny etap montażu i klonowania budując jedno ze skrzydeł. Na koniec, wykonanej grafice nadamy przebarwienia delikatnie ją kolorując.
Umieszczanie obiektów za szkłem – jak nabić skrzata w butelkę

Chciałbyś umieścić coś za szkłem, nieprawdaż? Cały szkopuł tkwi we właściwym wyeksponowaniu rozbłysków świetlnych. Kombinowanie z kryciem warstw i trybami mieszania może popchnąć twój projekt naprzód, ale efekty zastosowania tych funkcji mogą nie być wystarczająco realistyczne. W tym wypadku użycie opcji Mieszaj gdy (Blend If), jest strzałem w dziesiątkę!
Tuning wirtualny II – photoshopowy warsztat samochodowy
Kontynuując idee wirtualnego tuningu z poprzedniego numeru, wykonamy w tym ćwiczeniu bardziej realistyczną przeróbkę. Na warsztat weźmiemy bardzo popularny i często tuningowany w rzeczywistości samochód. Dokonamy obniżenia nadwozia, zmian felg, dodamy atrakcyjną karbonową maskę i kilka małych dodatków uatrakcyjniających nasz samochód.
Kolor przeciwstawny i jego znaczenie w korygowaniu czystych barw obrazów w trybie CMYK

Pracując nad obróbką zdjęć, również tych przeznaczonych do druku, mamy okazję częstego zetknięcia się z obrazami przedstawiającymi obiekty o intensywnych kolorach czerwieni, zieleni i niebieskiego znacznie częściej niż innych barw. Obserwowane w naturze i w trybach modeli barwnych RGB i Lab bardzo intensywne - tracą głębię i delikatne szczegóły w procesie rozbarwiania czyli konwersji do przestrzeni farb drukarskich ? modelu CMYK.

Tworzymy skórkę „Stefana” - zmiana grafiki komunikatora w Photoshopie
Tworzenie skórek dla komunikatorów to nie tylko satysfakcja ze zrealizowanego projektu, ale również świetne ćwiczenie poszerzające nasze umiejętności, i co najważniejsze, mogące zaowocować w przyszłości komercyjnymi realizacjami. Postaram się was zapoznać z tym zagadnieniem w oparciu o nowy komunikator Interii.
Digital texturing painting – czyli jak oteksturować otaczający nas świat
Teksturowanie obiektów przestrzennych nie jest tylko kwestią obsługi programów do grafiki rastrowej. Jest to wielowymiarowy proces, który uwzględnia naszą umiejętność obserwacji otaczającego nas świata oraz wyciągania wniosków z własnych doświadczeń. Niemałą rolę odgrywa również wiedza dotycząca rodzajów powierzchni materiałów i ich właściwości dostępnych w aplikacjach 3d.

Pattern Maker – zabawa wzorkami
Każdy użytkownik Photoshopa w mniejszym lub w większym stopniu korzysta z dobrodziejstw wbudowanych w program filtrów -nie każdy jednak docenia użyteczność filtra Tworzenie Wzorka (Pattern Maker). Jest to filtr pozwalający tworzyć własne wzorki, dzięki którym możemy w bardzo szybki sposób wykonać podstawę w różnego typu grafikach -zarówno w tych drukowanych jak i internetowych. W poniższym ćwiczeniu przedstawię zasadę działania, właśnie tego filtra. Zanim jednak poznamy jego właściwości zademonstruję jak wykonać grafikę składającą się z bardzo prostych kształtów, a dopiero na niej pokażę zastosowanie filtra Tworzenie Wzorka (Pattern Maker).
Pojazd z Akiry – ścieżki w procesie designu
Przyzwyczajeni jesteśmy do myśli, że precyzyjną grafikę, opartą głównie na wektorach, tworzy się w takich programach, jak Adobe Ilustrator czy też Corel Draw. Tymczasem wiele rozwiązań można bardzo łatwo zastąpić i z powodzeniem zastosować w programach do grafiki rastrowej.
W tym konkretnym tutorialu zaprezentuję, w jaki sposób zaprojektować pojazd przy użyciu głównie dwóch narzędzi: Pióro (Pen Tool) oraz Faza i płaskorzeźba (Bevel and Emboss). Wszystkie części projektu zbudowane są za pomocą ścieżek, tak powstałe obiekty zostały wypełnione kolorem. W dalszej części odpowiednio zorganizowany materiał został w dużej części przekształcony przez efekt Płaskorzeźba. Swoją rolę odegrały również inne efekty z menu Style Warstw (Layer Style). Dopełniającą funkcję spełniły także pojedyncze warstwy z cieniami, jak i umiejscowione gdzieniegdzie Warstwy dopasowania (Adjustment Layer).
Wielki format – co trzeba wiedzieć przygotowując do druku banner
Ploterowy druk wielkoformatowy stosuje się w reklamie i wystawiennictwie w przypadku jednostkowych lub niskonakładowych realizacji prac w dużym formacie, wymagających specjalnych nośników, takich jak folie, folie samoprzylepne, nośniki translucentne (podświetlane od spodu) czy też podłoża bannerowe, nieopłacalnych lub niemożliwych do wykonania tradycyjnymi technikami poligraficznymi. Choć z tego względu może się wydawać czymś podobnym do druku cyfrowego, również stosowanego do produkcji niskonakładowych, spersonalizowanych wydawnictw - to nie jest tym samym. Praca plotera przypomina drukowanie na dużej drukarce atramentowej przy pomocy czterech lub sześciu barwników.

Zróbmy z kogoś błazna
Drogie zestawy farb, śmiejące się z ciebie dzieci, zimne namioty i małe przyczepy - życie klauna nie jest usłane różami. Pora to zmienić! Niniejszy tutorial nauczy cię prostego sposobu na zrobienie z każdego klauna w Photoshopie. Przy odrobinie wyobraźni możliwości są nieskończone!
Do wykonania tego ćwiczenia potrzebna nam będzie jedynie dobra fotografia twarzy, w tym przypadku należącej do Timmy'ego.
Vanishing Point – bez tajemnic
Niniejszy tutorial ma za zadanie przybliżyć Wam nowość, która pojawiła się w Photoshopie CS2. Po jego przeczytaniu spojrzycie z innej perspektywy na Photoshopa, ponieważ będziecie świetnie się orientować w filtrze zwanym Vanishing Point (Punkt Zbiegu). Jeśli macie starszy sprzęt, to nie pośmigacie z jego użyciem, ponieważ wymaga większej mocy przerobowej. Ale ci, którzy dbają o hardware, będą zadowoleni. Omawiany filtr pozwala nam na edycję prac
z zachowaniem perspektywy. Jesteście ciekawi? Czytajcie dalej.

Puenta – czyli panorama z błaznem
W poniższym artykule chciałbym przedstawić proste sposoby na uzyskanie efektownych rozwiązań typowych dla pejzaży fantastycznych. W poszczególnych etapach zobrazuję historię pewnego błazna który jest już zmęczony swoim "zawodem". Lubię, kiedy praca powstaje bez wcześniejszych szkiców koncepcyjnych gdyż dzięki spontaniczności możemy osiągnąć więcej niż zamierzamy. Rozpoczynając tego typu pracę musimy w pierwszej kolejności znaleźć dobry pomysł na grafikę oraz odpowiedni tytuł. Puenta w tym przypadku symbolizuje zakończenie opowiadania oraz dowcipu.
Do stworzenia tej pracy zainspirował mnie obraz Jana Matejki - "Stańczyk".
Lineart i coloring – cyfrowy painting Mangi
Rysujecie dużo i chcecie wypróbować cyfrowy painting - tutorial ten wytłumaczy Wam jak otrzymać dobry rezultat kolorystyczny na Waszych rysunkach przy wykorzystaniu podstawowych narzędzi Photoshopa.
Skrypty w Photoshopie – inteligenta automatyka
Skrypty w najnowszych aplikacjach firmy Adobe pozwalają wyjątkowo łatwo i skutecznie automatyzować wiele powtarzalnych procesów. W znaczący sposób rozszerzają możliwości przetwarzania automatycznego wielu plików bez konieczności ich otwierania i ręcznej modyfikacji w źródłowej aplikacji. Co ważne, w odróżnieniu od Zadań (Action) definiowanych niezależnie w programach, dają możliwość otwierania programów, konfigurowania ustawień roboczych i przede wszystkim wykonywania instrukcji warunkowych niedostępnych do użycia podczas pracy z Actions.
Little Ink Pot – od fotografii do szkicu
Little Ink Pot to zestaw kilku pluginów o różnorodnym zastosowaniu. Dzięki nim możemy zamienić zdjęcie w szkic, zmienić kolory na odcienie w skali szarości, ustawić jasność, nasycenie, cienie oraz uzyskać wiele innych efektów.

Wizualizacja fotorealistyczne wnętrze II