Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Przyroda dla klasy piątej (bez CD) - klasa 5

18-10-2014, 10:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 zł     
Użytkownik Xanzug
numer aukcji: 4680333440
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1   
Koniec: 18-10-2014 09:55:59

Dodatkowe informacje:
Rodzaj: tradycyjny podręcznik
Stan: Używany
Okładka: miękka
Klasa: 5
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przyroda dla klasy piątej (bez CD)

Przyroda-podręcznik, klasa V, szkoła podstawowa

 

Autor: Janina Ślósarczyk, Ryszard Kozik, Feliks Szlajfer

Wydawnictwo: Nowa Era - 2009 (wyd. X)

Liczba stron: 183

Wymiary: 165 x 235 mm

Okładka: miękka

 

Stan: dostateczny + (książka używana, zwarta, kompletna, bez płyty CD)

 

 

Materiał zawarty w podręczniku do nauczania przyrody w szkole podstawowej w klasie piątej stanowi kontynuację i rozwinięcie treści przyrodniczych zawartych w klasie czwartej. Książka składa się z dwóch części podzielonych na rozdziały. Pierwsza poświęcona jest właściwościom i strukturze materii; omawia budowę ciał stałych, cieczy i gazów oraz mieszanin substancji. Druga część omawia krainy geograficzne Polski - charakteryzuje ich warunki przyrodnicze, zarówno przyrodę ożywioną jak i nieożywioną. W książce umiejętnie połączono wiadomości z chemii, fizyki, geografii i botaniki. Podręcznik jest napisany barwnym i jednocześnie zrozumiałym językiem. Zawiera opisy doświadczeń, które mogą być wykonywane samodzielnie przez uczniów, albo też obserwowane w trakcie nauczycielskiego pokazu. Podręcznik pozwala realizować większość materiału w terenie. Uczeń na tym etapie edukacji powinien przede wszystkim nabywać umiejętności obserwowania przyrody. Poznawać jej charakter, zależności, poznawać świat w jego jedności i złożoności. Podręcznik Przyroda dla klasy piątej pozwala nauczycielowi na stosowanie różnych metod aktywizujących ucznia w procesie dydaktycznym.