Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Przyroda, Badania, Język

19-01-2012, 15:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 1 zł     
Użytkownik blaisepascal
numer aukcji: 2037905065
Miejscowość OBORNIKI
Wyświetleń: 4   
Koniec: 14-01-2012 19:59:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1997
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

TYTUŁ: Przyroda - badania - język - przyrodnicze rozumowanie i komunikowanie się najmłodszych AUTOR: Zofia Kuklińska WYDAWNICTWO: Centralny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Oddajemy do rąk Czytelnika pracę Przyroda - badania - język - przyrodnicze rozumowanie i komunikowanie się najmłodszych, która jest częścią dorobku członków grupy Primary Science. Zawiera zbiór artukułów omawiających edukację przyrodniczą. Książka powstała w ramach Projektu TEMPUS JEP 07929 European Centrejor Primary Science and Environmental Education in Poland. Podstawowym zadaniem Projektu było powołanie Europejskiego Centrum Edukacji Przyrodoznawczęj dla Dzieci w Polsce. Primary science to zarówno wiedza oraz umiejętności z obszaru nauk przyrodniczych jak i wiedza oraz umiejętności posługiwania się podstawowymi metodami naukowymi w badaniu oraz poznawaniu świata przyrody. Innymi słowy primary science obejmuje zarówno kompetencje z zakresu nauk przyrodniczych jak i kompetencje z zakresu naukowych metod poznawania przyrody na poziomie elementarnym. Uznaliśmy, że trafnym polskim określeniem dla tego właśnie obszaru kształcenia będzie edukacja przyrodoznawcza dla dzieci. Projekt jest odpowiedzią na priorytetowe dziedziny określone dla Polski w zakresie kształcenia „nauczycieli nauczycieli" przyrodoznawstwa na poziomie początkowym. Proponowana w Projekcie edukacja przyrodoznawcza ma promować (obok wiedzy i umiejętności dotyczących przyrody) rozwijanie rozumienia pojęć oraz procedur naukowych, umiejętności rozwiązywania problemów, kształtowanie postaw poszukiwania oraz motywacji do samodzielnego zdobywania informacji. Takie właśnie podejście do świata przyrody i wiedzy o nim wydaje się być konieczne w nowym kontekście europejskim. Reorientacja zawodowa w kontekście nauk przyrodniczych wymaga także aby nauczyciele byli przygotowani do stosowania strategii nauczania promujących rozwijanie już u najmłodszych uczniów umiejętności komunikowania i posługiwania sie językiem obcym. ISBN 83[zasłonięte]85910-X Warszawa 1997 24 x 16,5 cm; 184 str.