Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Przyjęcie o północy (Mitternachtsparty) [nowa]

18-01-2012, 18:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 70.80 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2005328455
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 17-01-2012 14:14:16
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jesteśmy dystrybutorem produktów takich firm jak: G3, Gigamic, Eureka, CastPuzzle, Rubik's Cube, GIPF project, Amigo, Zoch zum Spielen , Moses, Abacus Spiele, Schmidt Spiele, DREI MAGIER SPIELE, Queen Games, Poker Range, Natural Games, Gen Four Two Games, Scrabble, Egmont Polska, Granna, Trefl, Alexander, Piatnik, Golden-Games, Speed Stacks, Toy Company, Fox Mind, Hans im Gluck, UBON, Dromader, Axel, Spielbox, Noris Spiele, Munchkin, HOBBITY i innych
Oferowany produkt dostępny jest w magazynie centralnym - wysyłka w ciągu 48-72h.

Przedmiotem aukcji jest:

Przyjęcie o północy (Mitternachtsparty)



  • Producent: Amigo
  • Stan produktu: nowy, oryginalnie zapakowany
  • Gatunek: gry planszowe
  • Rodzaj gry: rodzinne
  • Liczba graczy: 2 - 8
  • Wiek graczy: od 8 lat
  • Czas gry: 30 min.
  • Edycja: niemiecka
  • Instrukcja: polska
  • Wymiary pudełka: 370x270x55 mm
  • Waga pudełka: 0,9 kg
  • Pudełko zawiera: - 30 pionków (po sześć w kolorach niebieskim i czerwonym, pięć w turkusowym, cztery w żółtym, trzy w czerwonym, po dwa w kolorach zielonym, białym i fioletowym)., - 1 kostka, - 1 pionek Hugo (świecący w ciemności), - 1 plansza, - 1 instrukcja


Wielkie przyjęcie na zamku trwa w najlepsze. Goście bawią się iście po królewsku. Kiedy zegar wybija północ otwierają się drzwi lochów i pojawia się w nich Hugo ? duch zamku, który rozpoczyna swoją wędrówkę po zamkowych schodach. Gości opanowuje paniczny strach. Wszyscy starają się schronić przed Hugo. Kiedy duch pojawia się między uczestnikami balu, rozpoczyna się gorączkowe poszukiwanie bezpiecznego schronienia pośród zamkowych komnat.
Każdy z graczy stara się uniknąć złapania swoich pionków i uwięzienia ich w lochach przez Hugo. Za każdy pionek, który znajduje się u wejścia do lochu grający otrzymuje ujemne punkty grozy. Niektórzy uciekając w panice mogą znaleźć schronienie w jednym z pokoi. Zwycięzcą zostaje gracz, który ma na swoim koncie najmniej punktów grozy po trzech rundach strachu.

Do gry nie jest wymagana znajomość języka niemieckiego, a szybkie poznanie reguł gry umożliwi Ci dołączona polska instrukcja.










Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszamy serdecznie.