Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Przyimki (+CD) Wianecka NOWA Gdańsk

09-04-2015, 16:06
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 26 zł     
Użytkownik medicon-pl
numer aukcji: 5164812276
Miejscowość gdańsk
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 10   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • Masz pytania ?
  • chętnie na wszystkie odpowiemy
  • Pon - Pt od 9.00-17.00
  • telefon :
  • 58 [zasłonięte] 14
email :
[zasłonięte]@medicon.pl
godziny otwarcia :
Pon - Pt 9.00-17.00
adres :

Polskie Księgarnie Specjalistyczne S.C.

ul. Gen. Stefana

Grota-Roweckiego 4A

( boczna od kartuskiej 68 )

80-108 Gdańsk

Przedmioty wysyłamy do 72 h od momentu otrzymania wpłaty
Paczki wysyłamy

Wpłaty prosimy wykonywać za pośrednictwem allegro lub przelewem tradycyjnym.

payu

Numer konta :

ING BANK ŚLĄSKI o/Gdańsk

 

86 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]7640022 [zasłonięte] 671165

Regulamin dostępny na naszej stronie o mnie.


Słucham i uczę się mówić Przyimki Książka + CD

Elżbieta Wianecka

  • Wydawca: Arson
  • Rok wydania: 2012
  • Wydanie: I
  • Ilość stron: 32
  • Oprawa: miękka
  • ISBN: [zasłonięte]978-83022-12-1


Kolejna książka z serii logopedycznej Słucham i uczę się mówić:

Przyimki


Przyimki to nieodmienne, niesamodzielne części mowy, bez których niemożliwe byłoby tworzenie zdań. Przyimek łącząc się z rzeczownikiem, przymiotnikiem i liczebnikiem tworzy wyrażenie przyimkowe. Sam przyimek nic nie znaczy, musi być użyty w wyrażeniu przyimkowym.
Dzięki połączeniu z przyimkiem rzeczownik zmienia swoje znaczenie np. stół, pod stołem, na stole. Samodzielne budowanie zdań gramatycznie poprawnych jest uzależnione od prawidłowego rozumienia znaczenia wyrażeń przyimkowych. Najpierw więc trzeba się nauczyć znaczeń, a dopiero potem można samodzielnie budować zdania.
Ponieważ w codziennej mowie mozliwe jest użycie pytania gdzie? lub pytania z przyimkiem, np. na czym? zastosowałam oba pytania, by dziecko umiało zareagować w każdej sytuacji.
Książeczka wprowadza przyimki proste: na, w, pod, przy, przed, za, obok, między z różnymi rzeczownikami.
Dziecko uczy się nie tylko zastosowania przyimków oraz przyswaja sobie odmianę wyrazów, czyli uczy się końcówek, np. w szafie : pod szafą, oraz wymian głosek wyrazach, np. łąka : łące, stół : stole.

Kolejna propozycja stymulacji rozwoju języka dzieci z zaburzeniami komunikacji. Jak wszystkie pomoce z tej serii, poprzez zwolnienie tempa mowy ułatwia percepcję mowy dzieciom z autyzmem, afazją, z zaburzeniami słuchu fonemowego, z dwujęzycznością. Pomoc ta jest także wsparciem dla osób dorosłych z afazją i dorosłych uczących się języka polskiego jako obcego. Zwolnienie tempa mowy umożliwia formowanie sie prawidłowych wzorców słuchowych, a potem samodzielne tworzenie wypowiedzi. Książeczka wprowadza przyimki proste: na, w , pod, nad, przy, przed, za, obok, między z różnymi rzeczownikami. Dziecko uczy się nie tylko zastosowania przyimków oraz przyswaja sobie odmianę wyrazów, czyli uczy się końcówek. Dołączono także przykłady, które są specyficzne dla każdego języka, czyli takie gdzie zastosowanie przyimka nie jest jednoznaczne, np. pierścionek na palcu, dziecko na rękach, pani przed lustrem. Optymalny sposób stymulacji to codzienne 2x10 minutowe słuchanie nagrania, z wykorzystaniem indywidualnych słuchawek.

 

Metoda ta jest polecana przez:
prof. dr hab. Jagodę Cieszyńską oraz Zespół Diagnozy i Terapii z Krakowa.