Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Przygotowanie pielęgniarek- mentorów do prowadzeni

25-05-2014, 11:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11 zł     
Użytkownik skarbnica1
numer aukcji: 4243322731
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 1   
Koniec: 25-05-2014 11:03:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2004
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Zapraszamy na aukcję książki pt.

Przygotowanie pielęgniarek- mentorów

do prowadzenia zajęć praktycznych

ze studentami pielęgniarstwa

Pakiet materiałów szkoleniowych




redakcja


Ewa Wilczek-Rużyczka




Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego , 2004

okładka miękka ( stan b.dobry)

str.84

Przyjęcie Europejskiej Strategii Światowej Organizacji Zdrowia w dziedzinie kształcenia pielęgniarek i położnych, która między innymi zakłada, że praktyka zawodowa powinna być prowadzona pod kierunkiem pielęgniarki praktyka-mentora, spowodowało zmiany w systemie kształcenia praktycznego studentów pielęgniarstwa na poziomie licencjata na wszystkich uczelniach akademickich i wyższych szkołach zawodowych. Związana z tym realizacja nowych zadań wymaga przygotowania pielęgniarek-mentorów, gwarantujących wysoką jakość kształcenia praktycznego studentów pielęgniarstwa. Niniejsza książka zawiera pakiet szkoleniowy obejmujący:
- program kształcenia mentorów,
- materiały szkoleniowe.
Niezmiernie ważnym elementem programu kształcenia jest:
- właściwe komunikowanie się pielęgniarki-mentora ze studentem pielęgniarstwa z wykorzystaniem metody refleksyjnego myślenia,
- ocena praktycznych umiejętności na podstawie kompetencji.
Autorzy mają nadzieję, że niniejsza publikacja okaże się przydatna w przygotowaniu profesjonalnej kadry pielęgniarek-mentorów do prowadzenia zajęć praktycznych ze studentami pielęgniarstwa w naszym kraju oraz do poprawy jakości kształcenia praktycznego i wpłynie na mobilność zawodową absolwentów.

SPIS TREŚCI

WSTĘP
1. Warsztaty dla mentorów (uzasadnienie, cel, wyniki uczenia, plan szkolenia)

MATERIAŁY SZKOLENIOWE (ŚRODKI DYDAKTYCZNE)
2. Wprowadzenie do warsztatów
3. Oczekiwania uczestników warsztatów - przykład
4. Warunki oceny praktyki w Sheffield Hallam University
5. Warunki oceny praktyki w Instytucie Pielęgniarstwa
6. Dziennik obserwacji i przeżyć
7. Szkolenie dla mentorów (warsztaty 1, 2, 3)
8. Program studiów na kierunku pielęgniarstwo - licencjat w Instytucie Pielęgniarstwa
9. Rola mentora
10. Przygotowanie studenta do praktyki -przykład
11. Dziedziny kompetencji określone przez United Kingdom Central Council (UKCC) adaptowane do potrzeb Instytutu Pielęgniarstwa
12. Kryteria oceny studenta oparte na kompetencjach w Sheffield Hallam University adaptowane do potrzeb Instytutu Pielęgniarstwa
13. Indeks umiejętności praktycznych w Instytucie Pielęgniarstwa oparty na umiejętnościach w Sheffield Hallam University
14. Ocena studenta - instrukcja
15. Dokumentacja oceny studenta - scenariusz
16. Rodzaje wsparcia i sposoby komunikowania dotyczące oceny studenta w Sheffield Hallam University (forum dla zarządzających środowiskiem nauczania, forum dla oceniających, grupy wsparcia dla studentów)
17. Komunikowania się pielęgniarki-mentora i studenta kierunku pielęgniarstwa
18. Jak należy się komunikować
19. Portfolio - przykład
20. Quiz dla mentorów
21. Cykl refleksyjnego myślenia
22. Informacje dodatkowe i uwagi