Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Przygotowanie do wyceny. Startup okiem PROMOCJA

28-06-2015, 14:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 5403732367
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 6   
Koniec: 28-06-2015 14:09:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2014
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
  @   POSZUKUJĘ
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 230 98 63 w. 121, 188
fax. 32 230 98 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka

Okładka książki Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka

PROMOCJA! -14%
49.00zł 42.00zł

Autorzy: Grzegorz Sperczyński

Rok wydania: 2014

Stron: 200

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-8717-6

Format: 140x208

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Sprawdź, jaki majątek siedzi w Twoim startupie!

  • Szybki słownik, czyli to, czego nie można ominąć
  • Wycena wszelkich wartości, czyli kompleksowe i rozsądne podejście do sprawy
  • Obrona wyceny, czyli inwestor lub rzeczoznawca mówi „sprawdzam”

Początkujące firmy często potrzebują wsparcia zewnętrznych inwestorów, którzy pomogliby im zrealizować śmiałe, potencjalnie bardzo zyskowne projekty. To motywuje ich założycieli do aktywnych poszukiwań partnerów biznesowych, skłonnych wyłożyć gotówkę na stół. Jednak nikt nie lubi kupować kota w worku. Przyszły inwestor zwykle starannie sprawdza, z kim ma do czynienia. I tu zaczynają się schody… Jak bowiem sprawdzić wiarygodność i wartość organizacji, która dopiero co pojawiła się na rynku? Czy w ogóle istnieją jakieś rzetelne metody takiej wyceny? I jak właściciel startupu może się do niej przygotować?

W tej książce znajdziesz omówienie wszystkich aspektów wyceny początkujących firm, z uwzględnieniem wielu trudności wiążących się z tym procesem. Jej autor na konkretnych przykładach pokaże Ci, jak estymować wartości materialne, niematerialne i prawne, jak oszacować wartość know-how, jak przygotować dokumentację dla audytorów, banków, biegłych etc. Dowiesz się także, jakie błędy zdarzają się podczas wyceniania, jakich argumentów warto używać w rozmowie z inwestorami oraz jakie są wskazania do stosowania metody odtworzeniowej. Krótko mówiąc, znajdziesz tu wszystko to, co musisz wiedzieć, jeśli masz przekonać kogokolwiek do zainwestowania w Twoją młodą firmę. Powodzenia!

  • Estymacja wartości niematerialnych i prawnych, w tym własnoręcznie wytworzonych
  • Estymacja środków trwałych - zakupionych i własnoręcznie wykonanych
  • Know-how we wszystkich aspektach
  • Najczęstsze błędy w prezentowanych składnikach majątkowych do wyceny
  • Dlaczego wycena startupów jest tak trudna?
  • Dlaczego metoda odtworzeniowa, a nie metody dochodowe?
  • Wycena siebie, przedsiębiorstwa a może projektu?
  • Trochę od strony podatkowej
  • Rekomendacja rzeczoznawcy majątkowego
  • Metoda odtworzeniowa a ryzyko projektowe

Zrób wycenę, rozwiń skrzydła!



Grzegorz Sperczyński - członek rad nadzorczych eFund SA oraz Inpingo SA, a także współwłaściciel eFund SA i pośrednio grupy kapitałowej, w której jest m.in. fundusz zalążkowy TechnoBoard. W TechnoBoard do września 2013 był zaangażowany w procesy preinkubacji. Obecnie w TechnoBoard sprawuje funkcję nadzorczą z poziomu eFund SA. W trakcie kariery zawodowej pomógł operacyjnie przetworzyć ponad 1300 pomysłów typu startup. Współdziała z zarządami spółek funduszu TechnoBoard, zwłaszcza w zakresie budowania otwartych synergii kapitałowych i sprzedażowych do rynku e-biznesowego. Publikuje na portalach mamstartup.pl, mambiznes.pl.

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

onepress_e-biznes praca, blog, komunikacja, aukcje internetowe, media, sprzedaż, e-commerce, własna firma, marketing, allegro, twitter, przewaga konkurencyjna, program partnerski, prawo, facebook, online, analiza, konsument, optymalizacja, przedsiębiorczość, roi, kurs, książka, podręcznik, tutorial,e-commerce, praca, programowanie, analiza, społeczność, skuteczność, media społecznościowe, kampania reklamowa, program partnerski, prawo, facebook, online, roi, komunikacja, marketing, statystyki, przedsiębiorczość, portal, internauci, twitter, produkt, kurs, książka, podręcznik, tutorial