I. Zamówienia
§1. Zamówienia przyjmowane są poprzez sprzedaż na aukcji internetowej Allegro.
§2. Dane osobowe podawane podczas finalizacji zamówienia będą gromadzone i przetwarzane przez firmę AKVO wyłącznie w celu realizacji zamówienia zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych” i nie będą udostępniane zewnętrznym podmiotom.
§3. Zamówienia realizowane są na terenie całego kraju oraz Unii Europejskiej. Wszystkie ceny podane są w PLZ i zawierają podatek VAT. Do każdego zamówienia dołączony jest paragon fiskalny, a na wyraźną prośbę kupującego Faktura VAT.
§4. Wszystkie zamówienia należy potwierdzić drogą mailową informując o sposobie płatności
i adresie dostawy oraz podając dane do faktury VAT (jeśli ma być wystawiona do zamówienia zamiast paragonu fiskalnego).
II. Płatności
Akceptujemy trzy formy płatności:
a) Płatność z góry na konto bankowe (przelewem)
b) Płatności Allegro
c) Płatność przy odbiorze (za pobraniem)
III. Dostawa
§1. Wszystkie zamówienia wysyłamy TYLKO za pośrednictwem firmy spedycyjnej – nie wysyłamy paczek Pocztą Polską
i innymi firmami kurierskimi.
§2. Koszt przesyłki do krajów Unii Europejskiej ustalany jest indywidualnie.
§3. Koszty przesyłki są kwotą brutto i zawierają koszty pakowania towaru.
§4. Zawsze należy sprawdzić zawartość przesyłki po pokwitowaniu odbioru paczki w obecności kuriera. W razie stwierdzenia uszkodzeń lub braków w przesyłce należy zażądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody - co jest podstawą reklamacji.
§5. Odbiór osobisty. Odbiór osobisty zamówienia jest możliwy w siedzibie AKVO (Ostrówek 3; 76-020 Bobolice) po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru z naszym pracownikiem. Po przygotowaniu zamówienia skontaktuje się z Państwem przedstawiciel naszej firmy w celu uzgodnienia dogodnego dla Państwa terminu odbioru. W celu odebrania zamówienia klient musi zgłosić się do naszej siedziby podając login z Allegro oraz dowód wpłaty (w przypadku płatności przelewem). Klient odbierając towar potwierdza jego zgodność z zamówieniem poprzez podpisanie protokołu odbioru.
V. Termin realizacji
W opisie przedmiotu podany jest orientacyjny termin realizacji zamówienia. Termin ten jest zależny od nasilenia zamówień w danej chwili. W losowych przypadkach zastrzegamy sobie prawo i przyjmujemy jako regulaminowy termin realizacji zamówienia do 14 dni roboczych od chwili zaksięgowania wpłaty do chwili nadania przesyłki. Nie ponosimy odpowiedzialności za nieterminowe doręczenie paczki przez firmę spedycyjną.
VI. Reklamacje
Reklamacja dostarczenia przedmiotu niezgodnego ze złożonym zamówieniem (dotyczy przedmiotów błędnie doręczonych): zgłoszenie należy przesłać niezwłocznie w formie skanu wypełnionego formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną
(e-mail), nie później niż do 7 dni od chwili otrzymania przesyłki. Do zgłoszenia należy dołączyć zdjęcia dokumentujące zdarzenie. Po tym czasie reklamacje z tego tytułu nie będą uwzględniane. W odpowiedzi na zgłoszenie (do 2 dni roboczych) pracownik naszego sklepu ustali z Państwem szczegóły reklamacji.
Reklamacja dotycząca uszkodzonej przesyłki lub braków ilościowych: z chwilą odebrania i pokwitowania odbioru paczki należy zawsze sprawdzić zawartość przesyłki pod względem uszkodzeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru lub braków należy żądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody do przesyłki. Protokół należy wysłać drogą elektroniczną (e-mail), nie później niż do 7 dni od chwili otrzymania przesyłki. Do protokołu należy dołączyć zdjęcia przedstawiające uszkodzony lub niekompletny towar. Po tym czasie lub w przypadku braku protokołu szkody, reklamacje z tego tytułu nie będą uwzględniane. W odpowiedzi na zgłoszenie (do 2 dni roboczych) pracownik naszego sklepu ustali z Państwem szczegóły reklamacji.
Reklamacja z innego powodu: zgłoszenie należy przesłać w formie skanu wypełnionego formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną (e-mail). O ile zdjęcia są w stanie przedstawić powód reklamacji prosimy o ich dołączenie do zgłoszenia.
VII. Zwroty
§1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Z 2000r. nr 22, poz. 271) klient ma prawo odstąpić od umowy kupna/sprzedaży bez podania przyczyn w terminie dziesięciu dni (Art.7 pkt 1) składając stosowne oświadczenie, poprzez wypełnienie formularza zwrotu.
§2. Przed odesłaniem towaru klient ma obowiązek skontaktowania się ze sprzedawcą, w celu uzgodnienia szczegółów przesyłki zwrotnej. Towary zwracane muszą być niezniszczone, kompletne i bez śladów użycia wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem zwrotu.
§3. W wypadku zwrotu towaru z darmową dostawą zwrócona kwota zostanie pomniejszona o koszty transportu.
VIII. Postanowienia końcowe
§1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają odpowiednio zastosowane obowiązujące przepisy Kodeksu Cywilnego.
§2. Integralną częścią regulaminu są wszystkie informacje zawarte na naszych stronach aukcji, formularzach zwrotu lub reklamacji oraz przesłanych klientowi drogą e-mail.
§3. Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie, które będą obowiązywały od chwili umieszczenia ich na stronie.
§4. Złożenie zamówienia w firmie AKVO powoduje prawne zawarcie umowy kupna/sprzedaży i jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
KONIEC REGULAMINU