OLKOP DEALER FIRMY PRONAR
TEL 728 [zasłonięte] 546
e-mail romanolkop
PODANA CENA 30 000 PLN JEST CENĄ BRUTTO
I DOTYCZY PRZYCZEPY 6 TONOWEJ. W SPRZEDAŻY
PEŁEN ASORTYMENT PRZYCZEP PRONAR
ZAWSZE NEGOCJUJ CENY !!!!
CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA WERSJI STANDARD
Przyczepa PRONAR T653/2 posiada w standardzie bogate wyposażenie. Trzystronny wywrót skrzyni ładunkowej zwiększa funkcjonalność przyczepy. Kulowy, stabilny system wywrotu, sprawdzone, wytrzymałe profile ram nośnych oraz wysokiej jakości, niezawodne i trwałe osie jezdne wyróżniają produkt firmy PRONAR wśród innych produktów na rynku. Profilowane ściany o przemysłowej wytrzymałości gwarantują długi czas użytkowania przyczepy. Do wyposażenia standardowego należą również: centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi, ergonomiczne górne zamki ścian i nadstaw oraz okno z zasuwą w ścianie tylnej. Opcjonalnie można zamówić przyczepę T653/2 z nadstawą z ażurową siatką. W standardzie posiada nadstawki 500+500 CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA Dopuszczalna masa całkowita:8120 kg Ładowność:6000 kg Masa własna:2120 kg Pojemność ładunkowa:8,2 m3 Powierzchnia ładunkowa:8,2 m2 Długość skrzyni ładunkowej wewnątrz:4010 mm Szerokość skrzyni ładunkowej wewnątrz:trapez: 2010/2060 mm Wymiary gabarytowe (długość/szerokość/ wysokość)6140/[zasłonięte]/2170 mm Wysokość ścian skrzyni:500+500 mm Grubość blachy podłogi/ściany:4/2 mm Wysokość platformy od podłoża:1120 mm Rozstaw kół:1600 mm Zawieszenie:resory paraboliczne Rozmiar ogumienia:11,5/80-15,3 Prędkość konstrukcyjna:30 km/h System wywrotu:trójstronny Cylinder teleskopowy (skok/zapotrzebowanie oleju/ciśnienie)1300mm / 8l / 160bar Minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika:46,8/34,4 KM/kW Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu / na boki):42/46o WYPOSAŻENIE STANDARDOWE •Skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian, z centralnym ryglowaniem ścian •Trapezowy kształt skrzyni ładunkowej ( skrzynia rozszerza się o 50mm w kierunku do tyłu ) •Rodzaj ramy podwozia: prostokątna z profili otwartych •Rodzaj dyszla: dyszel trójkątny z regulowaną sprężyną podtrzymującą •Rodzaj zaczepu dyszla: sztywny z okiem 40mm •Układ kierowania: obrotnica kulkowa z ramą obrotową •Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa lub jednoprzewodowa •Instalacja hamulcowa hydrauliczna alternatywnie •Postojowy hamulec ręczny z korbą •Instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym •Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej •Tylny zaczep manualny, sztywny •Tylne wyjścia hydrauliki, hamulców, do drugiej przyczepy •Instalacja wywrotu z zaworem odcinającym •Siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej z zawiesiem przegubowym •Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej •Ściany z wysokiej jakości, mocnych, profili PF500mm, z obrzeżem 70mm, wykonanych z wykorzystaniem •zaawansowanej technologii profilowania blach i spawania laserowego, z odkuwanymi zawiasami i zamkami •Przestrzenie zamknięte profili ścian i nadstaw zabezpieczone spoiną laserową •Szyber zsypowy do ziarna, z blokadą, w ścianie tylnej •Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach •Błotniki kół tylnych •Materiały malarskie chemoutwardzalne dwuskładnikowe o wysokiej trwałości i odporności na UV •Kolorystyka malowania podwozia czerwony RAL3000 PRONAR •Kolorystyka malowania ścian zielony RAL6010 PRONAR •Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni ładunkowej
|
OSOBA DO KONTAKTU
ROMAN ŁAWNICZAK TEL 728 [zasłonięte] 546
e-mail [zasłonięte]@wp.pl
|
|
PT612 |
|
|
|
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY !!!
|
|
|