NOWE PRZYCZEPY ROLNICZE
WYPRZEDAŻ ROCZNIKA 2011!!!
TANDEM – SKORUPOWA – WYWROTKA
MODEL: GT 18
MAX SZYBKOŚĆ 70 KM/H !!!
Producent: Firma Fast Track Trailers Sp. z o.o.
Przyczepa wyprodukowana przez firmę Fast Track Trailers Sp. z o.o z siedzibą w Straszynie woj. Pomorskie. Firma jest producentem nowoczesnych przyczep rolniczych. Całośc produkcji odbywa się w Chojnicach woj. Pomorskie, a sprzedaż kierowana jest do kientów zarówno z kraju, jak i zagranicy.
Firma FTT zajmuje się produkcją przyczep rolniczych różnego typu. FTT specjalizacjalizuje się głównie w produkcji przyczep skorupowych typu Fast Track, których projekty oparte są na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych stosowanych w Wielkiej Brytanii.
Dane techniczne:
- dopuszczalna masa całkowita 24 000 kg,
- masa własna (z nadstawkami i plandeką), 6 400 kg
- ładowność 17 600 kg,
- pojemność bez nadstawek 21,8 m3,
- pojemność z nadstawkami 35,8 m3.
Wyposażenie:
- zestaw nadstawek zwiększający pojemność do 35,8 m3,
- zwijana plandeka w kolorze żółtym z możliwością otwierania tylniej klapy podczas rozwiniętej plandeki,
- platforma umiejscowiona na przedniej ścianie przyczepy,
- wizjer służący do sprawdzenia napełnienia skrzyni,
- stopa dyszla sterowana hydraulicznie,
- dyszel amortyzowany na czterech sprężynach gumowych,
- ucho dyszla o rozmiarze fi 40,
- możliwość zamocowania ucha dyszla na trzech wysokościach,
- zsyp zainstalowany na tylnich drzwiach,
- hamulce pneumatyczne i hydrauliczne,
- ręczny hamulec pneumatyczny i manualny,
- jeden siłownik do podnoszenia skrzyni składający się z pięciu sektorów.
Informacje o podzespołach przyczepy:
1. Układ hydrauliczny:
Układ hydrauliczny przyczepy składa się z następujących podzespołów:
- trzech siłowników hydraulicznych małych, z czego dwa służą do podnoszenia tylnich drzwi, a jeden do podnoszenia stopy dyszla,
- jedenego dużego siłownika, który podnosi skrzynię, który otwiera się na pięć sekcji,
- zaworu bezpieczeństwa, którego zadaniem jest zapobieganie otwieraniu się tylnich drzwi podczas jazdy.
- gumowe węże hydrauliczne.
Wszystkie wymienione podzespoły pochodzą z firmy PRONAR.
2. Układ hamulcowy:
Jest zbudowany z systemu dwu obwodowego wraz z opcją parkowania. Podzespoły z których sklada się system hamulcowy:
- siłowniki mębranowe na przedniej osi,
- siłowniki mębranowo sprężynowe na tylniej osi,
- zbiornik na powietrze,
- włącznik pneumatyczny hamulca postojowego,
- regulatora siły hamowania.
W przyczepie zastosoawny jest system postojowy polegający na tym, że gdy w układzie hamulcowym powietrze ulotni się przyczepa nadal będzie zahamowana, dzięki siłownikom mebranowo sprężynowym zainstalowanym na tylniej osi. W tych siłownikach są zainstalowane sprężyny, które zahamuja tylnią oś podczas ulotnienia się powietrza.
3. Osie ROR pochodza z firmy Meritor, w których użyte są hamulce o standardowym rozmoarze 420/180. Osie posiadają homologację na 105 km/h, obręcze kół mocowane są na 10 śrób. Osie posiadają homologacje na 11 690 kg.
4. Opony - w przyczepie zainstalowane są cztery opony renomowanej finskiej firmy NOKIAN COUNTRY KING o rozmiarze 560/60 R 22,5, które charakteryzują się wysoką jakością i wytrzymałością.
5. Dyszel – zastosowanie standardowej płyty mocującej umożliwia zastosowanie ucha dyszla o średnicy otworu fi 50, jak średnicy otworu fi 40 lub zaczepu kulowego oraz regulacja wysokości mocowania ucha dyszla w trzech poziomach.
6. Oświetlenie zainstalowane w przyczepie pochodzi od wiodącego producenta kompletnych zestawów oświetlenia Aspöck System.
WIĘCEJ SZCZEGÓŁOWYCH INFORMACJI DOTYCZĄCYCH PRZYCZEPY GT 18 I INNYCH MOŻNA ZNALEŚĆ NA STRONIE INTERNETOWEJ FIRMY Fast Track Trailers Sp. z o.o.
www.ftt.com.pl
lub
pod nr tel. +48 500 322 663
CENA PRZYCZEPY WYNOSI:
68 000 zł. netto
CENA BRUTTO WYNOSI:
83 640 zł. brutto