Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Przybory kominkowe MOPO AD01 czarny/czerwony/biały

11-01-2015, 23:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 599 zł     
Użytkownik Kominki-Ratur
numer aukcji: 4894439707
Miejscowość RADOM
Wyświetleń: 8   
Koniec: 11-01-2015 23:19:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 7.00 [kg]
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

Specjalizujemy się w sprzedaży najwyższej jakości kominków i elementów do ich zabudowy. W asortymencie naszej firmy znajdują się rozmaite wkłady kominkowe, kominki powietrzne i kominki wodne, kominki wolnostojące, piece na pelet i biokominki.

Zapraszamy !

 

 

 

Przybory kominkowe MOPO AD01 - do wyboru 3 kolory

 

czarny

Akcesoria kominkowe - zestaw przyborów kominkowych

 

czerwony

 

Akcesoria kominkowe - zestaw przyborów kominkowych

biały

Akcesoria kominkowe - zestaw przyborów kominkowych

 

Akcesoria kominkowe cztero elementowe:  miotełka, łopatka, szczypce, pogrzebacz. Kolor czarny.

Wysokość: 620mm;

Szerokość: 165 mm

Głębokość: 150 mm

Waga: 7 kg

Akcesoria wykonane są z blachy stalowej lakierowane proszkowo, a przybory wykonane są ze stali nierdzewnej.

Produkt w 100% polski.

Wszystkie produkty oferowane przez Producenta objęte są 2 letnią gwarancją.

Wszystkie akcesoria kominkowe są objete wzorem zastrzeżonym.

 


 

 

UWAGA

Po zakupie prosimy o przesłanie w wiadomości do sprzedawcy koloru stojaka !

 

                                                                                                                                                                                       

 

WYSYŁKA TOWARU

1. Towar wysyłamy tylko po zaksięgowaniu całej wymaganej kwoty na naszym koncie.
2. Transport
- Firma  kurierska
3. Zawartość paczki należy sprawdzić w obecności kuriera lub listonosza.

Stwierdzając uszkodzenie towaru należy spisać protokół szkody w dniu odbioru paczki. Winnym przypadku zakupiony towar nie podlega zwrotowi.

PŁATNOŚCI
1. Preferowana przedpłata na konto
2. Pamiętaj !
W tytule przelewu proszę wpisać bezwzględnie swój nick z allegro co pomoże nam w szybkim odnotowaniu wpłaty.
3. Płatność za pobraniem przy odbiorze  
Zastrzegamy sobie prawo odmowy wysłania towaru za pobraniem w przypadku stwierdzenia małej wiarygodności Kupującego (np. dużo negatywnych komentarzy, problem z potwierdzeniem zamówienia).
4. Za zakupiony przedmiot wystawiamy fakturę VAT.

GWARANCJE I REKLAMACJE

1. Do każdy zakupionego i dostarczonego towaru posiada dosłana będzie gwarancja producenta, co potwierdza załączona do produktu karta gwarancyjna w języku polskim.
2. Jakiekolwiek problemy techniczne są rozwiązywane przez autoryzowane przez producenta ,importera placówki serwisowe na terenie Polski, których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej i/lub na stronie internetowej producenta, importera.
3. Odbierając zamówiony produkt Zamawiający jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu.
4. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki sporządzonego w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i potwierdzonego przez niego.
5. Jeżeli zakupiony towar posiada wady techniczne, których nie może usunąć autoryzowany serwis producenta należy go niezwłocznie odesłać koniecznie z opisem wady oraz rachunkiem/ fakturą.
6. Reklamacje dotyczące wad towaru po upływie terminu, określonego w punkcie GWARANCJE I REKLAMACJE. ust. 1, można złożyć na piśmie wysyłając ją na adres: PHU „RATUR” – właściciela E-kominki Ratur.
7. PHU „RATUR”, właściciel E-kominki Ratur zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji złożonej za pomocą poczty konwencjonalnej i udzielenia na podany przez Zamawiającego adres pocztowy informacji o sposobie jej załatwienia w ciągu 14 dni od dnia otrzymania listu, a jeżeli konieczne jest odebranie towaru, to w ciągu 14 dni od dnia odbioru przez firmę kurierską zakupionego przez Zamawiającego produktu.
8. W przypadku konieczności odbioru produktu od zamawiającego, Konsultant PHU „RATUR”, właściciel E-kominki Ratur wysyła po jego odbiór firmę kurierską, na koszt PHU „RATUR”, właściciela E-kominki Ratur.
9. PHU „RATUR”, właściciel E-kominki Ratur zastrzega sobie, że w przypadku oczywiście nieuzasadnionych reklamacji lub podania nieprawdziwych danych przez osobę, która złożyła reklamację, uprawniona jest do dochodzenia rzeczywistych kosztów poniesionych przy załatwieniu reklamacji.

ZASADY ZWROTU ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW

1. Zamawiający może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, liczonym od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. Zamawiający może odstąpić od umowy na każdym etapie jej realizacji, jednak przed wysłaniem zamówionych towarów. Odstąpienie od umowy po tym czasie skutkuje poniesieniem kosztów transportu przesyłek przez zamawiającego.
3. W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, Zamawiający powinien odesłać przesyłkę należycie zapakowaną w terminie 10 dni od jej otrzymania. Przesyłka taka jest realizowana na koszt Zamawiającego.
4. Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nie używanego (nie noszącego jakichkolwiek śladów używania) oraz oryginalnie opakowanego, jeżeli towar występował w opakowaniu. Towar nie może być zwrócony, jeśli Zamawiający zdjął opakowanie lub plomby zabezpieczające towar.
5. Do zwracanego towaru należy dołączyć rachunek/fakturę.
6. Jeśli wszystkie wyżej wymienione warunki zwrotu towaru zostaną spełnione, zwrot pieniędzy w wysokości ceny odesłanego towaru (zwrotowi nie podlegają koszty dostawy), nastąpi w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez PHU „RATUR”, właściciela E-kominki Ratur zwróconego towaru, poprzez  wykonanie przelewu przez PHU „RATUR”, właściciela E-kominki Ratur na wskazane przez Zamawiającego konto.

 

 

Nasze konto:

ING Bank Śląski S. A.  21 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]7930090 [zasłonięte] 785834

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "RATUR" w Radomiu Sklep internetowy E-kominki Ratur

26-600 Radom, ul. Traugutta 40 lok. nr 13

ING Bank Śląski S.A. SWIFT: INGBPLPW