Dane samedobre...
Regon 610[zasłonięte]747
NIP 776[zasłonięte]100-08
KONTO PKO BP 531[zasłonięte]397400[zasłonięte]50201[zasłonięte]401
KONTAKT: [zasłonięte]@samedobre.com.pl
Przy zakupie zakupie na kwotę 150 i wyżej zł – koszt wysyłki ponosi Sprzedający (nie dotyczy PAKIETÓW I KOMPLETÓW )
Wszystkim Klientom z Warszawy oraz okolic proponujemy odbiór osobisty zamówionych tytułów. Odbiory możliwe będą również w sobotę i niedzielę
Prosimy pamiętać o konieczności wcześniejszego uzgodnienia terminu i miejsca odbioru, tylko i wyłącznie telefonicznie
Numery telefonów dla odbiorów osobistych:
Centrum (Śródmieście) , Saska Kępa, Wola, Ochota, Żoliborz itp tel: 697 [zasłonięte] 488
Mokotów, Ursynów (PUNKT) Narbutta 20 tel: 507 [zasłonięte] 730
Brodno, Targówek (PUNKT) Nadwiślańska 5b/u2 (wejście Bartnicza róg Ogińskiego) tel: 501 [zasłonięte] 466
Wysyłkę realizujemy codziennie; czas wysyłki od 1 do 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
W niektórych przypadkach wysyłka może się przedłużyć do 7/9 dni roboczych.
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii
Philip Kotler
Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczby chętnych. Gdy kraje rozwinięte stoją w obliczu dręczącej dekoniunktury, szansy na skuteczne konkurowanie o kurczącą się bazę klientów należy szukać w wykorzystaniu kreatywnych strategii marketingowych.
„Przez marketing do wzrostu“ pokazuje, jak przetrwać te burzliwe dla gospodarki czasy. Książka opisuje mega trendy, które będą otwierać nowe możliwości biznesowe przez całe obecne dziesięciolecie. Znajdziemy wśród nich globalną redystrybucję bogactw, urbanizację, globalny wzrost zielonej gospodarki i gwałtownie zmieniające się wartości społeczne.
Choć to najgroźniejszy okres od czasów Wielkiego Kryzysu, rozwój firm jest wciąż możliwy. Nauczmy się wdrażać te wypróbowane strategie i rosnąć w tempie, którego zazdrościć nam będą konkurenci.
Philip Kotler jest jednym z największych światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, autorem między innymi "Marketingu" (wyd. 14.) i "Marketingu 3.0". Jest również profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University.
Milton Kotler jest prezesem firm Kotler Marketing Group USA z siedzibą w Waszyngtonie oraz Kotler Marketing Group China z siedzibą w Pekinie, uznawanej za wiodącą firmę doradczą w dziedzinie strategii marketingowej w Chinach.
Wielu prezesów światowych firm, najlepszych menedżerów i badaczy poleca tę książkę.
„Przez marketing do wzrostu“ jest znakomitym uzupełnieniem najnowszego wydania „Marketingu“ Philipa Kotlera i Kevina Lane'a Kellera opublikowanego przez DW REBIS w 2012 roku.
Wydawca: Rebis
ISBN:[zasłonięte]978-8318-439-3
Oprawa: Twarda
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 232
Wymiary: 155 x 230