Edward I. Altman , Scott D. Anthony , Mark W. Johnson , Joseph V. SinfieldPrzez innowację do wzrostu. Jak wprowadzić innowację przełomową
Wydanie: 1
Rok publikacji: 2010
Rodzaj: poradnik
ISBN:[zasłonięte]978-8326-708-2
Okładka: miękka
Format: A5 (148 × 210 mm)
Liczba stron: 300
Seria: ZARZĄDZANIE i MARKETING
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Stan: NOWA (prosto z magazynu)Osiągnięcie wzrostu przez innowację wydaje się bardzo trudne. Niemal wszystkie firmy borykają się z problemem osiągnięcia zysków z inwestycji w innowacje. Niektórym brakuje narzędzi pozwalających włączyć innowację do codziennej praktyki.Autorzy książki Przez innowację do wzrostu zdobyli bogate doświadczenia, pomagając dziesiątkom firm osiągnąć wzrost oparty na innowacji. Przedstawiają sprawdzone na rynku metody, które pozwolą menedżerom tworzyć nowe, rozwojowe firmy i systematycznie dążyć do wzrostu przez innowację.Wskazują także pułapki na drodze do udanej innowacji i sposoby ich ominięcia.Prezentują ramy pojęciowe, narzędzia i schematy, które ułatwią czytelnikowi: - dostrzec szansę, niezauważone dotychczas przez konkurentów,
- opracować rozwiązania prowadzące do nowego wzrostu,
- zarządzać ryzykiem na wczesnych etapach rozwoju projektów,
- tworzyć systemy i struktury pozwalające podejmować udane działania gospodarcze.Adresaci:
Książka dostarcza praktycznych wskazówek osobom zarządzającym firmami, które starają się efektywnie połączyć swoją wiedzę i doświadczenie, aby lepiej projektować i rozwijać przełomowe produkty. Może być przydatna zarówno doświadczonym praktykom, jak i nowicjuszom w dziedzinie innowacji przełomowej.Polecamy również inne nasze aukcje oraz stronę "O mnie" (zasady udziału w naszych aukcjach).Pozdrawiamy,
MSP Książki.