Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

PRZEWODY W STALOWYM OPLOCIE HEL YAMAHA R1 YZF-R1

04-07-2015, 14:55
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 299 zł     
Użytkownik korando_pl
numer aukcji: 5421527464
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 21   
Koniec: 04-07-2015 15:10:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Producent części: HEL
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt
Płatność
  • mBank

    18 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 624607
Wysyłka


  • Wysylka odbywa się do 3 dni roboczych od zaksięgowania wplaty na koncie za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej. Przy zakupach na kilku aukcjach koszty wysyłki będą tylko za jedną paczkę i będą ustalane indywidualnie. Firma. Osobą bez pelnej aktywacji konta towar wysyłamy wyłącznie po wpłacie na konto. Firma Korando nie odpowiada za zniszczenie lub zagubienie paczki przez Pocztę Polską oraz Firmę Kurierską.

Witamy na naszej aukcji

Przedmiotem tej aukcji są przewody hamulcowe w stalowym oplocie firmy HEL


 http://imge.pl/p/69666/n/bE5Ih11.jpg


W przeciwieństwie do gumowych przewodów hamulcowych, stosowanych w większości motocykli, przewody hamulcowe HEL nie są dziełem kompromisu pomiędzy ceną a jakością.
Od teflonowego rdzenia przewodu poprzez stalowy oplot i osłaniającą go koszulkę po zaciśnięte na przewodzie końcówki ze stali nierdzewnej - wszystko wykonane jest precyzyjnie i z najlepszej jakości materiałów.
Nie znajdziesz tu końcówek z miękkiej stali, które z czasem mogą rdzewieć ani z aluminium wrażliwego na zjawisko korozji elektrolitycznej.
Tylko najlepsze materiały mogą zapewnić wytrzymałość i wydajność, jakiej oczekujesz od każdego elementu układu hamulcowego Twojego motocykla.
Dzięki temu każdy nasz przewód hamulcowy obejmuje wieczysta gwarancja.

Każdy sprzedawany przez nas zestaw przewodów hamulcowych w oplocie HEL składa się z:

Przewodów hamulcowych z maszynowo zaciśniętymi końcówkami.
Śrub mocujących przewody do pomp i zacisków.
Podkładek miedzianych zapewniających szczelność połączenia.
Instrukcji montażu w języku polskim.
Karty gwarancyjnej.

Jest dla nas oczywiste, że estetyka jest równie ważna, co wydajność i trwałość. Dlatego też każdy nasz klient ma możliwość wyboru koloru końcówek i przewodu bez żadnych dopłat

Na tej aukcji licytujemy zestaw 2 przewodów na przód do motocykla

YAMAHA

YZF-R1 R1

Typ układu F


Po licytacji prosze o informację do którego modelu mają być przewody
Jaki kolor końcówek i przewodów
Który typ układu  -  S ,  F , O

Zestaw
Zestaw
Zestaw
Zestaw
Zestaw
Zestaw
Zestaw
Zielony przezroczysty
Przezroczysty

Karbon
Niebieski przezroczysty
Niebieski
pełny
Głęboka
purpura
Purpura
Zielony
kawasaki
Zielony
przezroczysty
Zestaw
Zestaw
Zestaw
Zestaw
Zestaw
Zestaw
Srebrny
Zestaw
Czerwony
przezroczysty
Czerwony
Pomarańczowy
Złoty
Żółty
Biały
Srebrny
Czarny

 

kolory końcówek: niebieska, purpurowa, czerwona, zielona, złota, czarna, bezbarwna

 Dostępne układy

Przewody hamulcowe - typy układów

 

Przy takim układzie najczęściej pompa jest połączona zaciskiem za pomocą jednego odcinka przewodu. Czasem zdarza się, że przewód składa się z dwóch krótkich odcinków elastycznych połączonych metalową rurką. W takich przypadkach klient ma możliwość wyboru, czy zostaje przy rozwiązaniu oryginalnym, czy zastępuje całość jednym przewodem w oplocie. Jako, że cena przewodu zależy nie od długości a ilości przewodów w zestawie, to pozostawienie układu dwóch przewodów elastycznych połączonych rurką będzie droższe niż zastosowanie jednego długiego przewodu. Pod względem wydajności układu oba rozwiązania będą działały tak samo


Układ z dwoma tarczami z przodu.
Przewody hamulcowe - typy układów

 

Układ S
Najczęściej w przypadku dwóch tarcz z przodu fabrycznie stosowany jest układ z rozdzielaczem i trzema przewodami (pompa-rozdzielacz + 2x rozdzielacz-zacisk). W przypadku tego typu układu ważne jest czy fabryczne przewody da się odkręcić od rozdzielacza. Jeżeli nie ma takiej możliwości to będzie należało zastosować nowy rozdzielacz.

Przewody hamulcowe - typy układów

 

Układ F
Inny typ ułożenia przewodów to poprowadzenie dwóch przewodów bezpośrednio od pompy do zacisków. Przy pompie końcówki oczkowe obu przewodów mocowane są na wspólnej śrubi. Eliminuje to konieczność stosowania trójnika.

Przewody hamulcowe - typy układów

 

Układ O
Modyfikacją układu z dwoma przewodami pompa-zacisk jest układ z jednym przewodem od pompy do zacisku i drugim przewodem łączącym zaciski biegnącym nad błotnikiem. Przewody łączą się również na wspólnej śrubie, z tym że nie przy pompie a przy jednym z zacisków.

 

 


Wszystkie trzy wyżej wymienione układy można stosować zamiennie.
HEL posiada w ofercie zestawy typu F do większości motocykli fabrycznie wyposażonych w układ typu S.
Układ typu O jest najrzadziej spotykany.
Odwiedź nasz sklep lub skontaktuj się z nami by dowiedzieć się jakie opcje są dostępne w przypadku Twojego motocykla.

ODBIÓR OSOBISTY W ŁODZI ul. PRZĘDZALNIANA 98



Na pozostałych aukcjach dostępne są inne spinki !!!

5240[zasłonięte][zasłonięte]524 03