W przeciwieństwie do gumowych przewodów hamulcowych, stosowanych w większości motocykli, przewody hamulcowe HEL nie są dziełem kompromisu pomiędzy ceną a jakością.
Od teflonowego rdzenia przewodu poprzez stalowy oplot i osłaniającą go koszulkę po zaciśnięte na przewodzie końcówki ze stali nierdzewnej - wszystko wykonane jest precyzyjnie i z najlepszej jakości materiałów.
Nie znajdziesz tu końcówek z miękkiej stali, które z czasem mogą rdzewieć ani z aluminium wrażliwego na zjawisko korozji elektrolitycznej.
Tylko najlepsze materiały mogą zapewnić wytrzymałość i wydajność, jakiej oczekujesz od każdego elementu układu hamulcowego Twojego motocykla.
Dzięki temu każdy nasz przewód hamulcowy obejmuje wieczysta gwarancja.
Każdy sprzedawany przez nas zestaw przewodów hamulcowych w oplocie HEL składa się z:
Przewodów hamulcowych z maszynowo zaciśniętymi końcówkami.
Śrub mocujących przewody do pomp i zacisków.
Podkładek miedzianych zapewniających szczelność połączenia.
Instrukcji montażu w języku polskim.
Karty gwarancyjnej.
Jest dla nas oczywiste, że estetyka jest równie ważna, co wydajność i trwałość. Dlatego też każdy nasz klient ma możliwość wyboru koloru końcówek i przewodu bez żadnych dopłat
Na tej aukcji licytujemy zestaw 2 przewodów na przód do motocykla
SUZUKI
GSXR600 GSX-R600 GSXR 600
Typ układu F lub O
Po licytacji prosze o informację do którego modelu mają być przewody
Jaki kolor końcówek i przewodów
Który typ układu - S , F , O
|
|
|
|
|
|
|
|
Przezroczysty
|
Karbon
|
Niebieski przezroczysty
|
Niebieski pełny
|
Głęboka purpura
|
Purpura
|
Zielony kawasaki |
Zielony
przezroczysty
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czerwony przezroczysty
|
Czerwony
|
Pomarańczowy
|
Złoty
|
Żółty
|
Biały
|
Srebrny |
Czarny
|
Dostępne układy
|
Przy takim układzie najczęściej pompa jest połączona zaciskiem za pomocą jednego odcinka przewodu. Czasem zdarza się, że przewód składa się z dwóch krótkich odcinków elastycznych połączonych metalową rurką. W takich przypadkach klient ma możliwość wyboru, czy zostaje przy rozwiązaniu oryginalnym, czy zastępuje całość jednym przewodem w oplocie. Jako, że cena przewodu zależy nie od długości a ilości przewodów w zestawie, to pozostawienie układu dwóch przewodów elastycznych połączonych rurką będzie droższe niż zastosowanie jednego długiego przewodu. Pod względem wydajności układu oba rozwiązania będą działały tak samo
|
Układ z dwoma tarczami z przodu. |
|
Układ S Najczęściej w przypadku dwóch tarcz z przodu fabrycznie stosowany jest układ z rozdzielaczem i trzema przewodami (pompa-rozdzielacz + 2x rozdzielacz-zacisk). W przypadku tego typu układu ważne jest czy fabryczne przewody da się odkręcić od rozdzielacza. Jeżeli nie ma takiej możliwości to będzie należało zastosować nowy rozdzielacz.
|
|
Układ F Inny typ ułożenia przewodów to poprowadzenie dwóch przewodów bezpośrednio od pompy do zacisków. Przy pompie końcówki oczkowe obu przewodów mocowane są na wspólnej śrubi. Eliminuje to konieczność stosowania trójnika.
|
|
Układ O Modyfikacją układu z dwoma przewodami pompa-zacisk jest układ z jednym przewodem od pompy do zacisku i drugim przewodem łączącym zaciski biegnącym nad błotnikiem. Przewody łączą się również na wspólnej śrubie, z tym że nie przy pompie a przy jednym z zacisków.
|
Wszystkie trzy wyżej wymienione układy można stosować zamiennie.
HEL posiada w ofercie zestawy typu F do większości motocykli fabrycznie wyposażonych w układ typu S.
Układ typu O jest najrzadziej spotykany.
Odwiedź nasz sklep lub skontaktuj się z nami by dowiedzieć się jakie opcje są dostępne w przypadku Twojego motocykla.
ODBIÓR OSOBISTY W ŁODZI ul. PRZĘDZALNIANA 98
Na pozostałych aukcjach dostępne są inne spinki !!!