Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Przewody kable zapłonowe Bosch Tipo Uno Tempra

15-02-2014, 19:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 60 zł     
Użytkownik krzychu_114
numer aukcji: 3890703186
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 2   
Koniec: 15-02-2014 18:33:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kontakt
E-mail Wyślij wiadomość
Tel.kom. 792[zasłonięte]616
Gadu-Gadu gg[zasłonięte]76243

O sprzedającym
Moje komentarze
Inne aukcje
Dodaj do ulubionych
Strona "O mnie"

Cennik poczty

Regulamin
Zajrzyj na "stronę o mnie" a dowiesz się jakie zasady panują na naszych aukcjach

Witam na naszej aukcji

Super okazja!!!

ORYGINALNY zestaw przewodów zapłonowych BOSCH

Gwarancja 2 lata !!!
Cena dotyczy jednego kompletu
    Nr kat 098[zasłonięte]6718
    „Fot.: Bosch”


    Kliknij tutaj aby poszukać innych przewodówzapłonowych

    Firma Bosch produkuje układy zapłonowe do większości pojazdów – zarówno przeznaczone do fabrycznie nowych samochodów, jak i późniejszego montażu podczas ich napraw.
    Jednym z najważniejszych elementów układów zapłonowych są przewody wysokiego napięcia.
    Wszystkie przewody mają zewnętrzne izolacje silikonowe, odznaczają się doskonałymi własnościami przeciwzakłóceniowymi, a także odpornością na wysokie i niskie temperatury oraz wilgoć, zapewniają ochronę silników i katalizatorów.


    Do pojazdów, w których fabrycznie zamontowano oporowe przewody zapłonowe, Bosch oferuje bogaty program produktów Silicone-Power.

    Zalety Silicone-Power to:
    - trwały i odporny na uszkodzenia rdzeń wykonany z włókna szklanego, impregnowany węglem,
    - wewnętrzna izolacja z kauczuku etylenowo-propylenowego (EPDM) wykazująca dużą trwałość i dobre właściwości oporowe.

    Do pojazdów, w których fabrycznie zamontowano przewody zapłonowe z rdzeniami miedzianymi, Bosch oferuje bogaty program produktów Silicone-Cooper.

    Zalety Silicone-Copper to:
    - doskonale przewodzący rdzeń miedziany uszlachetniany cyną,
    - podwójna izolacja silikonowa gwarantująca wysoką odporność termiczną.

    Dokonując zakupów w naszej firmie macie Państwo pewność, że otrzymacie produkt w 100% oryginalny.
W razie wątpliwości czy część będzie pasowała do Państwa samochodu proszę o kontakt telefoniczny 079[zasłonięte]6616 lub mailowy [zasłonięte]@twojabryka.pl, - posiadamy wiele innych wystawionych części do większości samochodów.
Do każdego przedmiotu dołączamy paragon, a na życzenie klienta FAKTURĘ VAT
W naszej ofercie posiadamy:
  • akumulatory, przewody zapłonowe, świece, itp.
  • części układu hamulcowego (klocki, tarcze, bębny, zaciski i zestawy naprawcze)
  • części zawieszenia, układu kierowniczego (drążki, wahacze, gumy wahaczy, łączniki, amortyzatory, itp.)
  • części rozrządu (paski, koła, napinacze)
  • przeguby, osłony, sprzęgła
  • oleje, filtry, płyny, chemię samochodową

ZASTOSOWANIE:
FIAT FIORINO nadwozie pełne (146 Uno)
70 i.e. 1.4 (1994.05 - 2001.05); 1372 ccm - 67 KM/49 kW; Silnik: 146 C5.000; 146 D5.000
75 i.e. 1.6 (1993.10 - 2001.05); 1581 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: 146 C6.000; 146 D6.000
FIAT FIORINO Pick up (146)
1.6 (1994.01 - 2001.05); 1581 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: 146 C6.000; 146 D6.000
FIAT TEMPRA (159)
1.4 i.e. (159.AC, 159.AX) (1992.03 - 1996.08); 1372 ccm - 69 KM/51 kW; Silnik: 160 A1.046; 836 A4.000
1.6 (1990.03 - 1993.04); 1581 ccm - 86 KM/63 kW; Silnik: 159 A3.000
1.6 (1990.04 - 1993.06); 1581 ccm - 69 KM/51 kW; Silnik: 159 A3.048
1.6 i.e. (159.AE) (1990.06 - 1992.07); 1581 ccm - 78 KM/57 kW; Silnik: 159 A3.046
1.6 i.e. (159.AS, 159.AT) (1992.06 - 1996.08); 1581 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: 159 A3.048; 835 C1.000
FIAT TEMPRA S.W. (159)
1.4 i.e. (159.AC, 159.AX) (1992.10 - 1996.08); 1372 ccm - 69 KM/51 kW; Silnik: 160 A1.046; 836 A4.000
1.6 (1990.12 - 1993.04); 1581 ccm - 86 KM/63 kW; Silnik: 159 A3.000
1.6 i.e. (159.AE) (1990.10 - 1996.08); 1581 ccm - 78 KM/57 kW; Silnik: 159 A3.046; 835 C1.000
1.6 i.e. (159.AS, 159.AT) (1992.10 - 1996.08); 1581 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: 159 A3.048; 835 C1.000
FIAT TIPO (160)
1.4 i.e. (160.AP, 160.AD, 160.EA) (1989.05 - 1995.04); 1372 ccm - 70 KM/51 kW; Silnik: 160 A1.046; 836 A4.000
FIAT UNO (146A/E)
70 i.e. 1.4 (1989.09 - 1993.12); 1372 ccm - 70 KM/51 kW; Silnik: 160 A1.046
70 i.e. 1.4 (1989.09 - 1993.12); 1372 ccm - 72 KM/53 kW; Silnik: 146 C1.000
70 S 1.4 (1989.09 - 1992.10); 1372 ccm - 71 KM/52 kW; Silnik: 160 A1.048
75 i.e. 1.5 (1985.10 - 1993.12); 1499 ccm - 75 KM/55 kW; Silnik: 138 C2.048; 149 C1.000
LANCIA DEDRA (835)
1.6 i.e. (835AA) (1989.08 - 1994.06); 1581 ccm - 90 KM/66 kW; Silnik: 835 A1.000
1.6 i.e. (835AB) (1989.08 - 1993.03); 1581 ccm - 78 KM/57 kW; Silnik: 835 A1.046
„Fot.: Bosch”.